سرپرست فرمانداری حمیدیه:

سالروز شهادت دکتر بهشتی باشکوه برگزار شود

سرپرست فرمانداری حمیدیه بر برگزاری باشکوه برنامه‌های هفتم تیر، سالروز شهادت دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شاهین هاشمی، سرپرست فرمانداری حمیدیه در جلسه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان که با حضور سایر مسئولان در فرمانداری این شهرستان برگزار گردید، بر برنامه ریزی خوب و منظم برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی تاکید کرد.

وی در این جلسه به دستور کار جلسه، دهه کرامت و هفتم تیر، سالروز شهادت دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش اشاره کرد و خواستار اهتمام بیش از پیش در اجرای برنامه‌های متعدد سطح شهرستان شد.

هاشمی باتوجه به اینکه تبلیغات محیطی و فضا سازی نقش مهمی در اجرای برنامه‌های شهرستان دارد، اظهار داشت: متولیان امور فرهنگی در شهرستان، با برنامه ریزی خوب و منظم و همچنین تعامل با یکدیگر نسبت به برگزاری برنامه‌های فرهنگی بویژه هفتم تیر اقدام نمایند.

سرپرست فرمانداری حمیدیه در پایان، بر هرچه باشکوهتر برگزار کردن برنامه‌های هفتم تیر تاکید کرد و افزود: ما هر سال با فرارسیدن هفتم تیرماه، یاد و نام این شهیدان بزرگ را گرامی می‌داریم و امسال سعی خواهیم کرد بهتر از سال‌های گذشته برنامه‌های متعدد از جمله دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مراسم در سطح شهرستان و... برگزار نماییم.

انتهای پیام/گ

برگزاری سالروز شهادت دکتر بهشتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.