آغاز ارائه خدمات کاروان سلامت هلال احمر قم در الشتر

همزمان با حضور تیم کاروان سلامت جمعیت هلال احمر قم در روستا‌های کم برخوردار الشتر از توابع استان لرستان، ارائه خدمات درمانی در این مناطق آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ امیرحسین علیمردانی معاون امور داوطلبان و سرپرست تیم کاروان سلامت هلال احمر استان قم گفت: با استقرار تیم‌های کاروان سلامت، خدمت رسانی به مردم کم برخوردار در منطقه بسطام شهرستان سلسله و سراب چنار و ۱۵ روستای دیگر این منطقه آغاز شده است.

وی بیان کرد: این کاروان با حضور پزشکان فوق تخصص، ریه و داخلی و پزشکان متخصص اطفال، زنان و زایمان، دندان پزشک و. با امکانات و تجهیزات کامل به همراه دارو و تیم‌های پرستاری و مشاروان در منطقه در حال ارائه خدمات درمانی است.

معاون امور داوطلبان و سرپرست تیم کاروان سلامت هلال احمر استان قم افزود: کاروان سلامت هلال احمر استان قم از ۲۸ تا ۳۰ خرداد ماه سال جاری بر اساس ابلاغ سازمان داوطلبان هلال احمر کشور در این مناطق خدماتی با رویکرد درمانی، آموزشی، فرهنگی و حمایتی ارائه می‌کند.

یادآور می‌شود؛ علاوه بر ویزیت و اهدای داروی رایگان به صورت متمرکز و ارجاعی، خدمات درمانی و مشاوره‌ای با مشارکت مشاوران پرستاری، روانشناسی و مامایی داوطلب به مراجعان، ارائه آموزش‌های پیشگیری از بیماری ها، مهارت‌های زندگی و همچنین اجرای برنامه‌های فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان از دیگر برنامه‌های این کاروان است.

انتهای پیام/الف

ارائه خدمات کاروان سلامت هلال احمر قم در الشتر آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار