پایان رقابت‌های فوتسال جام رمضان در نرماشیر + تصاویر

مسابقات فوتسال جام تکریم رمضان با ورزش در نرماشیر با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.

عبدالحامد دریجانی، رئیس اداره ورزش و جوانان نرماشیر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مسابقات فوتسال جام تکریم رمضان با ورزش، یادمان بنیانگذار جمهوری اسلامی و بزرگداشت ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان با حضور ۴۰ تیم از شهرستان‌های شرق استان (بم، نرماشیر، فهرج، ریگان) از ابتدای ماه رمضان در سالن شهدای نرماشیر آغاز شد.

پایان رقابت‌های فوتسال جام رمضان در نرماشیر

وی افزود: این رقابت‌ها که به همت اداره ورزش و جوانان و هیئت فوتبال شهرستان نرماشیر انجام شد، در چهار گروه هفت تیمی پیگری و طی مدت برگزاری رقابت‌ها تقریباً ۱۲۰ بازی انجام گرفت.

دریجانی با اعلام اینکه ۱۶ تیم در مرحله یک هشتم و ۸ تیم به مرحله یک چهارم راه یافتند، تصریح کرد: سرانجام چهار تیم ستارگان جنوب، برادران ماندگار، سردخانه سعادت و تره بار بدرآبادی به مرحله‌ی نیمه نهایی صعود کردند.

پایان رقابت‌های فوتسال جام رمضان در نرماشیر

وی یادآور شد: در انتها تیم‌های ستارگان جنوب با همراهی تره بار بدرآبادی به فینال و برادران ماندگار و سردخانه سعادت به رده بندی رقابت‌ها راه یافتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نرماشیر گفت: تیم ستارگان جنوب در فینال ۴ بر یک تره بار بدرآبادی را در یک بازی دیدنی شکست داد و قهرمان شد و تیم سردخانه سعادت نیز به دلیل حضور نداشتن تیم برادران ماندگار، با نتیجه‌ی سه بر صفر مقام سوم را کسب کرد.

پایان رقابت‌های فوتسال جام رمضان در نرماشیر
دریجانی افزود: در مراسم اختتامیه‌ی این رقابت‌ها با حضور مسئولان محلی در سالن شهدای نرماشیر از تیم‌های برتر با اهدای جوایز تجلیل شد.

پایان رقابت‌های فوتسال جام رمضان در نرماشیر

انتهای پیام/ب

معرفی نفرات مسابقات فوتسال جام رمضان در نرماشیر

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.