مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه وبویراحمدخبرداد

حذف ۱۱۹ نقطه حادثه خیز جاده های کهگیلویه وبویراحمد

۱۱۹ نقطه حادثه خیز زودبازده و دیربازده در محور‌های مواصلاتی استان حذف شد.

حذف ۱۱۹ نقطه حادثه خیز جاده های کهگیلویه وبویراحمد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه وبویراحمد در گفت و گو باخبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،  گفت: از این تعداد ۱۱۰ نقطه حادثه خیز کم هزینه و بقیه پرهزینه بوده است.

نصیری راد با بیان اینکه برای رفع این نقاط بیش از ۳۸ میلیارد تومان هزینه شده است افزود:۲ نقطه حادثه خیز دیگر هم با پیشرفت کاری ۷۰ درصد به بالا در دست اجرا است.

وی از خسارت هزار و ۸۰۰ میلیارد ریالی بر اثر سیل ابتدای امسال به راه‌ها و ابنیه فنی آن‌ها در استان خبر داد و گفت: تاکنون هیچگونه اعتباری برای جبران این خسارت‌ها به حوزه راهداری تخصیص داده نشد.

نصیری راد از اختصاص ۹۵ میلیارد ریال برا ی لکه گیری و آسفالت محور ارتباطی قلعه رئیسی و دیشموک خبر داد و افزود:به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه وبویراحمد از اجرای طرح تابستانه این اداره با هدف کنترل ترافیک جاده‌ای و تامین امنیت مسافران از ابتدای تابستان تا اول مهرماه خبر داد و گفت:برای اجرای این طرح بیش از ۱۰   تیم گشت راهداری و ۱۰ تیم گشت کنترل نامحسوس در نظر گرفته شده است.

وی به حادثه اخیر تصادف رانندگی در محور سرفاریاب به چرام و فوت ۸ نفر اشاره کرد و افزود: بنا به نظر پلیس راه استان و بعد از چند کارشناسی از محل حادثه هیچ سهم تقصیری از سوی پلیس متوجه راهداری استان نشده است.

انتهای پیام/غ

حذف نقاط حادثه خیز جاده ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.