بازداشت یک مرد انگلیسی به اتهام قتل بازیکن فوتبال

پلیس انگلیس فردی را به اتهام قتل مهاجم آرژانتینی کاردیف سیتی بازداشت کرد.

بازداشت یک مرد انگلیسی به اتهام قتل بازیکن کاردیفبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گرچه تا کنون در اخبار و گزارش های مربوط به درگذشت امیلیانو سالا، بازیکن آرژانتینی کاردیف عنوان شده او در اثر سانحه سقوط هواپیمای کوچک تک موتوره جان باخته اما حالا سخنگوی پلیس منطقه «دورست» انگلیس از دستگیری مردی ۶۴ ساله در شمال ایالت یورکشایر در ارتباط با مرگ این مهاجم آرژانتینی خبر داده است.

بنا بر این گزارش، پلیس انگلیس در ادامه تحقیقات خود در مورد مرگ سالا، یک مرد ۶۴ ساله را به اتهام قتل غیرعمد دستگیر کرد.

پلیس منطقه دورست در یک بیانیه‌ای گفت: "ما در حال انجام تحقیقات گسترده‌ای در مورد شرایط مرگ سالا هستیم و همچنان به همکاری با سایر سازمان ها، از جمله مقامات هواپیمایی شهری ادامه می‌دهیم. به عنوان بخشی از تحقیقات، امروز ما در روز ۱۹ ژوئن یک مرد ۶۴ ساله از شمال یورکشایر را به اتهام قتل غیرعمد در نتیجه فعالیت‌های غیرقانونی بازداشت کردیم. "

البته فرد مورد نظر پس از پاره‌ای از توضیحات فعلا آزاد شده است.

پلیس جزئیات بیشتری ارائه نداد و هویت فرد بازداشت شده را فاش نکرد و از رسانه‌ها خواسته است تا تا پایان تحقیق از حدس و گمانی پیشگیری کنند.

سالا، پس از انتقال از نانت به کاردیف، سوار بر یک فروند هواپیمای سبک عازم محل تیم جدیدش بود که شب ۲۲ ژانویه از رادار ناپدید شد.

هواپیمای سرنگون شده ۳ فوریه در پایین کانال انگلیس کشف شد. در میان لاشه هواپیما بدن یکی از مسافران پیدا شد، پلیس شهر دورست تایید کرد که این جسد سالا است.


بیشتر بخوانید:

درخواست رسمی غرامت باشگاه فرانسوی به فیفا ارسال شد

یادبود برای سرنوشت شوم امیلانو سالا + فیلم

شوک به تیم لیگ برتری/ مهاجم تازه وارد "کاردیف" ناپدید شد


انتهای پیام/

مرگ بازیکن کاردیف جنایی شد

برچسب ها: سالا ، کاردیف سیتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار