در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

آخرین وضعیت ۴ بیمار به هوش نیامده بیمارستان قلب تهران

رئیس بیمارستان مرکز قلب تهران درباره وضعیت چهار بیمار به هوش نیامده این بیمارستان توضیحاتی داد.

آخری وضعیت ۴ بیمار به هوش نیامده بیمارستان قلب تهرانپورحسینی رئیس بیمارستان مرکز قلب تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره آخرین وضعیت چهار بیمار به هوش نیامده بیمارستان قلب تهران اظهار کرد: تا به این لحاظ وضعیت جسمانی چهار بیمار بیهوش که در بیمارستان عمل قلب باز انجام داده هیچ تفاوتی با گذشته پیدا نکرده و تنها یک نفر به هوش آمده و سه نفر دیگر وضعیتشان به هنمان شکل سابق است.

وی ادامه داد: ما تمام موارد مربوط به هوش نیامدن این چهار بیمار را بررسی کرده‌ایم، اما به نتیجه‌ای در زمینه بروز خطر پزشکی دست پیدا نکرده‌ایم و بررسی‌ها ادامه دارد.

ضریب اشغال ۸۰ درصدی تخت در بیمارستان قلب تهران

پورحسینی تاکید کرد: بیمارستان قلب تهران دارای ۴۷۰ تخت است و ضریب اشغال تخت ما در این مرکز درمانی بالای ۸۰ درصد است.

وی بیان کرد: متاسفانه طلب ما از بیمه‌ها بالای ۱۰۰ میلیارد تومان است و صندوق‌های بیمه گر همکاری خوبی با ما ندارند.

رئیس بیمارستان مرکز قلب تهران در خصوص وضعیت تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیمارستان گفت: تجهیزات پزشکی و لوازم مصرفی مورد نیاز بیماران تا به امروز تامین شده است، اما چگونگی وصعیت در آینده قابل پیش بینی نیست و من امیدوارم صندوق‌های بیمه گر همکاری‌های خوبی در زمینه پرداخت بدهی‌های خود داشته باشند.

پورحسینی گفت: ما بدهی زیادی به شرکت‌های دارویی و تجهیزات پزشکی داریم و طلب زیادی از بیمه تامین اجتماعی، سلامت و نیرو‌های مسلح داریم که امیدوارم به دلیل کاهش نقدینگی و پرداخت نشدن مطالبات ما بدهی ما به شرکت‌های دارویی بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار