رئیس اتحادیه صنف فروشندگان اغذیه و فرآورده‌های گوشتی استان ایلام:

فلافل هم در ایلام گران می‌شود

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان اغذیه و فرآورده‌های گوشتی استان ایلام گفت: با توجه به افزایش ۱۵۰ درصدی مواد اولیه تهیه ساندویچ فلافل انتظار می‌رود قیمت ساندویچ فلال افزایش یابد.

فلافل هم در ایلام گران می‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،رئیس اتحادیه صنف فروشندگان اغذیه و فرآورده‌های گوشتی استان ایلام گفت: وجود نوسانات قیمت در بازار عرضه‌ی ساندویچ در ایلام، مشکلات فروشندگان ساندویچ و فلافل را افزایش داده است.

وی  افزود:با توجه به افزایش ۱۵۰ درصدی مواد اولیه تهیه ساندویچ فلافل از قبیل نخود، روغن، گوجه فرنگی و… قیمت اغذیه در ایلام، انتظار می‌رود قیمت ساندویچ فلال افزایش یابد.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان اغذیه و ساندویچ استان،نرخ قیمت ساندویچ فلافل را ۲۵ هزار ریال دانست و اضافه کرد: قیمت جدید ۳۵ هزار ریال است که برای تصویب به کمیسیون نظارت نرخ‌گذاری استان ارجاع داده شده است که پس از تایید قیمت جدید به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی با اشاره به این که سال گذشته قیمت ساندویج فلافل افزایش نداشته است اظهار داشت: بخشی از مشکلات قیمت‌گذاری به این دلیل است که درسال‌جاری اخیرا با افزایش قیمت قابل توجهی رو به رو بوده‌ایم و به همین دلیل هم‌اکنون که مواد اولیه گران شده است، برای افزایش قیمت متناسب با آن، با محدودیت مواجه هستیم.

جاسمی ادامه داد: نزدیک به ۷۰ درصد ساندویچی‌های ایلام از نان صمون استفاده می‌کنند.

وی  یاداور شد: ۱۲۰ واحد ساندویجی در استان مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند که از این تعداد تنها ۶۰ واحد فعال است.

 

انتهای پیام/با

افزایش قیمت ساندویج در استان ایلام

برچسب ها: اصناف ، تغذیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.