آسمان خراسان رضوی بارانی شد

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از عصر چهارشنبه بارش رگباری باران در پنج شهرستان این استان گزارش شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فریدون سنگچولی کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارندگی از عصر چهارشنبه در پنج شهرستان این استان گزارش شده که بیشترین آن مربوط به کلات با چهار میلیمتر بوده است.

وی ادامه داد: بارش‌های رگباری پراکنده طی این مدت در شهرستان‌های تربت حیدریه، کلات، قوچان، درگز و کاشمر گزارش شده است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش‌های رگباری پراکنده برای امشب نیز در نوار شمالی استان خراسان رضوی پیش بینی شده است.

سنگچولی با بیان اینکه روند افزایشی دما تا روز‌های ابتدایی هفته آینده در خراسان رضوی ادامه خواهد داشت افزود: بیشینه دمای امروز مشهد ۳۶ درجه سلسیوس پیش بینی شده است که برای فردا به ۳۷ درجه افزایش می‌یابد.

وی تصریح کرد: بیشینه دمای هوای مشهد و دیگر شهرستان‌های خراسان رضوی در روز‌های شنبه و یکشنبه هفته آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: امروز نیز وزش باد به نسبت شدید، تا شدید برای نوار شرقی و جنوبی استان خراسان رضوی پیش بینی شده است.

سنگچولی افزود: قوچان با کمینه دمای ۱۳ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای ۴۲ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

وی ادامه داد: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در بردسکن با سرعت ۷۵ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
 
انتهای پیام//ف.س
 

بارش رگباری باران در خراسان رضوی

برچسب ها: آب و هوا ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.