انتظار کرمانی ها به سر رسید؛

تقاطع غیرهمسطح شهید الله دادی کرمان افتتاح شد

تقاطع غیرهمسطح شهید الله دادی( ابوذر)کرمان ساعتی قبل به بهره برداری رسید.

تقاطع غیرهمسطح شهید الله دادی کرمان افتتاح شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان مراسم بهره برداری از تقاطع بزرگ وغیرهمسطح شهید الله دادی در هتل گواشیر کرمان برگزار شد.

دراین مراسم سیدمهران عالم زاده شهردار کرمان گفت: در ابتدای دوره شورای جدید و شهرداری تصمیم گرفتند که پروژه‌های نیمه تمام را به اتمام برسانند و در این راستا با قرار گاه شهید رجائی به توافق رسیدیم که پروژه‌های شهری در دست اجرای آنها مستمر به بهره برداری برسد.

وی افزود: این توافق حاصل شده و سه پروژه در حوزه کاری قرارگاه انجام و به اتمام رسیده است.

عالم زاده بیان داشت: ارتقا کیفیت حمل و نقل درون شهری از جمله اهداف دیگر شورای جدید و شهرداری بوده است و همزمان با اتمام پروژه‌ها باید توجه ویژه به مسائل محله‌ای مردم شود و در این راستا امیدواریم راه و شهرسازی هم به ما کمک کند.

شهردار کرمان تصریح کرد: اجرایی کردن پارک گردشگری از  اقدامات دیگرما در شهرداری است که مراحل مطالعاتی آن انجام و در فاز اول آن در کنار پردسیان قائم و فاز دوم در کنار پارک شورا  باید به بهره برداری برسد.

عالم زاده افزود:  برای ارتقا روحیه نشاط و شادابی در شهرکرمان جشنواره ۲۰۲۰ تابستان امسال از ۲۰تیرماه تا ۲۰مرداد در شهر کرمان برگزار خواهد شد.

جواد فلاح مدیر عامل گروه تخصصی شهید رجائی  وابسته به قرارگاه خاتم الانبیا نیز دراین مراسم با بیان اینکه تقاطع غیر هم سطح شهید الله دادی سومین پروژه این گروه تخصصی در سطح شهر کرمان است، گفت: این پروژه دارای ۱۱۰۰ متر طول مسیر و بیشترین عرض ۲۱ متر و ارتفاع عرشه ۱۸ متر می‌باشد.

وی افزود: سه کیلومتر  برای اجرای این پروژه حفاری انجام شد و ۳۰۰۰ تن میلگرد و ۲۱۰۰تن آسفالت برای اجرایی شدن نهایی پروژه استفاده شده است.

وی گفت: این پروژه از مجموعه پروژه‌هایی است که بر اساس توافق نامه سال ۹۳ انجام شده است و امیدواریم در آینده نزدیک پروژه شهید بادپا و امیر کبیرکرمان نیز به  بهره برداری برسند.

مدیرعامل گروه تخصصی شهید رجایی موسسه خاتم الانبیا بیان کرد: برای انجام این پروژه کارخانه پیش ساخت خاتم را به شهر کرمان منتقل کردیم و این پروژه بدون هیچ انسدادی و با روش پیش ساختگی انجام شده است.

فلاح افزود:یکی از افتخارات این پروژه استفاده ۹۷درصد از نیرو‌های بومی است  و تمامی مهندسین  نیزمسلط به کار بودند.

وی تصریح کرد: پیمانکاران این پروژه بومی هستند و هزینه مجموع پروژه برای تقاطع غیرهمسطح شهید الله دادی ۲۸میلیارد تومان بوده است.

انتهای پیام/ح

بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح شهید الله دادی کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار