دولت نگاه منبسطی به مذاهب داشته است

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به ضرورت استمرار گفتگوهای دولت و مذاهب کشور تاکید کرد: دولت دوازدهم ،دیدگاه منبسط و فضای باز را در قبال مذاهب کشور دنبال می کند.

دولت نگاه منبسطی به مذاهب داشته استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، عرف معاون سیاسی وزیر کشور در نشست با جمعی از جامعه اهل حق استان کرمانشاه که با حضور استاندار، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری و فرماندار دالاهو تشکیل شد، گفت : درصد مناصب مدیریتی در اختیار جامعه اهل حق استان نسبت به تعداد جمعیت مناسب بوده و در مقایسه با دوران سابق این رشد کم سابقه و شاید بی سابقه بوده است.

وی بیان کرد: سیاست معاونت سیاسی وزارت کشور گفتگوی رو در رو با گروهها بوده چرا یکی از مشکلات امروز جامعه ما عدم گفتگو است. ما نیاز به ارتباط و تبادل نظر برای حل مسائل داریم.

عرف افزود: بیکاری مساله مبتلا به استانهای کشور است و مختص به منطقه خاصی نیست.در شرایط فعلی فشار سنگینی بر ملت ایران وارد می شود و این فشار در مناطقی که از سابقه محرومیت رنج میبرند بیشتر احساس میشود.

وی افزود:دلیل بیکاری به ظلم مضاعفی است که با خروج آمریکا از برجام بر ملت ایران وارد شد. پس از سال ۲۰۱۰، قطعنامه ۱۹۲۹ فشار بسیار سنگینی بر جمهوری اسلامی وارد شد و پس از آن پیام مذاکره برای ما ارسال کردند. دولت یازدهم مذاکرات را ادامه داد که منتج به عقد معاهده بین المللی برجام شد. ترامپ اما در فاصله یکسال از ریاست جمهوری خود حتی نگذاشت ایران سود نرم افزاری از این معاهده را ببرد.

وی گفت:با اقدام آمریکا همه هشتاد میلیون مورد ظلم قرار گرفتند. تعبیر رهبری انقلاب را باید باور کنیم که در جنگ اقتصادی قرار گرفته ایم. با این شرایط دو مسیر پیش روی جمهوری اسلامی قرار گرفته که یکی تسلیم شدن در برابر ظلم است که طرفداران بسیار کمی دارد و دیگری ایستادگی و مقاومت است.

وی ادامه داد:در جنگ اقتصادی توانمندی ها و زیرساخت های ما مورد هدف قرار گرفته و فروش نفت ما از بیش از دو میلیون بشکه به ۷۰۰هزار بشکه کاهش یافته است. این کاهش فروش فشار سنگینی بر مردم وارد می کند که در مناطق دارای سابقه محرومیت بیشتر احساس میشود.

وی بیان کرد:بازوند استاندار کرمانشاه،مدیری توسعه گرا و اجرایی است و قطعا مسائل گروههای استان به ویژه جامعه اهل حق را دنبال خواهد کرد.

وی گفت:در جنگ تحمیلی شاهد رشادت های جامعه اهل حق بوده ام و این جامعه در انتخابات مشارکت بالایی داشته و همراهی حداکثری با دولت دوازدهم داشته اند.

انتهای  پیام/ز

در جنگ اقتصادی توانمندی ها و زیرساخت های ما مورد هدف قرار گرفته است 

برچسب ها: بیکاری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار