دو کشته بر اثر گاز گرفتگی در معدن سوادکوه

روابط عمومی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: دو کارگر در تونل معدن سوادکوه بر اثر گاز گرفتگی فوت کردند.

زکریا اشکپور روابط عمومی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: این حادثه ساعت ۹/۳۰ در تونل شماره ۷ معدن ذغال سنگ سوادکوه اتفاق افتاد.
 
وی با بیان اینکه دو نفر از کارگران تونل شماره ۷ معدن زغال سنگ در سوادکوه  بر اثر گازگرفتگی فوت کردند، افزود: نیروهای اورژانس پایگاه جوارم سوادکوه از ابتدای حادثه در محل حضور پیدا کردند و همچنان در حال امداد رسانی هستند.

اشکپور گفت: در این حادثه دو مرد ۴۲ و ۵۰ ساله در اثر استنشاق گاز‌های داخل معدن دچار مسمومیت شدید شده بودند که تیم‌های اورژانس پس از ورود به صحنه و بررسی وضعیت مصدومین دریافتند هر دو معدن کار فاقد هرگونه علائم حیاتی هستند.

سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس مازندران افزود: اقدامات لازم از جمله احیای پیشرفته قلبی ریوی ابتدا در محل حادثه برای این افراد آغاز شد و سپس هر دو معدن کار توسط آمبولانس اورژانس پل سفید و هلال احمر جوارم به بیمارستان شهدای زیراب منتقل شدند، اما ادامه احیاء در بیمارستان بی‌تأثیر بود و این دو کارگر جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/س

مرگ دو معدن کار در سوادکوه

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.