ضرورت آماده سازی زیرساخت‌ها برای خدمتگزاری شایسته به زائران اربعین حسینی

رئیس قرارگاه اربعین ناجا آماده سازی زیرساخت‌ها برای خدمتگزاری شایسته به زائران اربعین حسینی را ضروری دانست.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار محسن فتحی زاده، رئیس قرارگاه اربعین ناجا در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چذابه گفت: امروز توفیق پیدا کردیم در معیت جمعی از فرماندهان و مدیران نیروی انتظامی از مرز بین المللی چذابه بازدید کنیم و آخرین وضعیت این مرز و شرایطی که دارد برای موضوع اربعین حسینی از نزدیک بررسی کرده تا بتوانیم ارزیابی دقیقی داشته باشیم.

وی بیان داشت: مرز چذابه با توجه به ظرفیتی که برای عبور زائران اربعین حسینی دارد یکی از مرز‌های مهم ما است و امسال هم توجه خاصی به این مرز داریم.

سردار فتحی زاده اظهار کرد: به واسطه سیلی که در خوزستان جاری شد آسیب‌هایی به زیرساخت‌های این مرز وارد شده و نیاز است مسئولان مربوطه از نزدیک شاهد وضعیت باشند و بتوانند پیگیری لازم را برای آماده سازی این مرز داشته باشند.

رئیس قرارگاه اربعین حسینی ناجا در ادامه افزود: در بازدیدی که از بخش‌های مختلف این مرز داشته ایم نشان می‌دهد که تلاش جدی و مجدانه لازم است تا در ۳ ماه آینده زیر ساخت‌های که آسیب دیده و یا از بین رفته اند، با کمک همه مسئولان استانی و ملی آن‌ها را برای پذیرش زائرین حسینی آماده و مهیا کنیم.

این مقام ارشد انتظامی اذعان داشت: در بازدید بعمل آمده اشکالات و نواقص مشخص و در جلسات مسئولان محلی و استانی مطرح شدند و ان شالله در ستاد مرکزی اربعین موضوعات پیگیر خواهیم بود تا زیرساخت‌های لازم برای اجرای ماموریت اربعین حسینی مهیا شوند.

سردار محسن فتحی زاده تصریح کرد: نیروی انتظامی در حوزه امنیت و انتظامی برنامه ریزی‌های لازم را اندیشیده است، اما بخشی از اقدامات ناجا موکول و مبتنی بر آماده‌سازی زیرساخت‌ها و شرایط امنیتی لازم است که می‌بایست مهیا شوند تا بتوانیم خدمتگزار شایسته‌ای برای زائران اربعین حسینی باشیم.

وی اظهار داشت: همت و عزم خوبی در بین مسئولان مربوطه وجود دارد تا از زمان موجود حداکثر استفاده بهره ببرند و ان شالله گام‌های خوبی برای آماده‌سازی این مرکز مهم برداشته شود.

انتهای پیام/گ

بازدید از پایانه مرزی چذابه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.