ناظم الشریعه: ساختار فوتسال ژاپن حرفه‌ای است/ به احتمال زیاد افغانستان فینالیست می‌شود

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران درباره بازی امروز تیم ملی زیر ۲۰ سال با ژاپن گفت: ساختار فوتسال ژاپن حرفه‌ای است و امروز بازی سختی با این تیم داریم.

ناظم الشریعه: ساختار فوستال ژاپن حرفه ای ات/ به احتمال زیاد افغانستان فینالیست می شودمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال بزرگسالان ایران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره بازی امروز تیم ملی زیر ۲۰ سال ایران در مقابل تیم ژاپن گفت: بازی سختی است. ژاپن از لحاظ ساختاری با برنامه کار می‌کند و تیم قدرتمندی است و هم چنین تیم ما هم شایسته قهرمانی است هم چنین بازیکنان بازی به بازی بهتر می‌شوند و ان شالله تیم ملی اگر منطقی و با برنامه بازی کند، می‌توانیم در این مسابقه پیروز شویم.

او در مورد این که سرمربی تیم ملی فوتسال بزرگسالان ژاپن در تبریز حضور دارد و بازی تیم امیدشان را از نزدیک تماشا می‌کند بیان داشت: نه فقط ژاپن بلکه تیم‌های تایلند و افغانستان هم سرمربیان تیم ملی بزرگسالان تیمشان در این جا حضور دارند و بازی‌ها را از نزدیک تماشا می‌کنند.

وی افزود: فوتسال ژاپن ساختار خوبی دارد و این تیم با برنامه و منطقی بازی می‌کند.

ناظم الشریعه درباره دیگر تیم‌های این مرحله که افغانستان و اندونزی هستند و باید با یکدیگر رقابت کنند گفت: هر دو تیم خوب هستند افغانستان فوتسال را انتحاری بازی می‌کند و در مقابل چنین تیمی رقابت کردن سخت می‌شود. اندونزی هم تیم خوبی است و در این چند سال در فوتسال پیشرفت زیادی کرده است.

وی ادامه داد: به نظر من اگر ما به فینال برویم به احتمال زیاد باید با افغانستان بازی کنیم و احتمال پیروزی این تیم در برابر اندونزی بیشتر است.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پاسخ به این سوال که با چه راهکاری می‌توانیم در برابر تیم ژاپن پیروز باشیم بیان داشت: ژاپن فوتسال را منطقی و با برنامه بازی می‌کند و ما باید احساسات را کنار بگذاریم و با برنامه و منطقی در مقابل این تیم بازی کنیم و اگر بتوانیم احساسات را از خود دور کنیم قطعا می‌توانیم در این دیدار موفق و پیروز باشیم.

ناظم الشریعه در پایان صحبت هایش درباره حمایت از تیم ملی زیر ۲۰ سال گفت: من امروز به تبریز می‌روم و بازی بچه‌ها را از نزدیک می‌بینم. به نظرم الان وقت انتقاد کردن از تیم ملی زیر ۲۰ سال نیست همه باید از این تیم حمایت کنند الان وقت روحیه دادن به تیم است و ان شا الله همه دعا کنند تا تیم ملی فوتسال کشورمان در این مسابقه موفق باشد و اگر بتوانیم امروز با موفقیت از سد تیم ژاپن گذر کنیم راهمان برای قهرمانی هموارتر می‌شود و به احتمال زیاد می‌توانیم قهرمان این رقابت‌ها شویم.


بیشتر بخوانید

پیام تبریک شیخ سلمان به تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ایرانتیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران در مسیر قهرمانی آسیا

ارسال پیام تبریک دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا به ایران


انتهای پیام/

صحبت های سرمربی تیم ملی فوتسال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار