بسته حوادث امروز ۳۰ خرداد ۹۸؛

نگاهی به حوادث امروز پنجشنبه ۳۰ خرداد در خوزستان

مهمترین حوادث امروز، پنجشنبه ۳۰ خرداد ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث در نقاط مختلف استان خوزستان در روز پنجشنبه ۳۰ خرداد ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

سارق سیم برق در دام پلیس رامهرمز

سرهنگ نجم الدین سهرابی، سرپرست فرماندهی انتظامی رامهرمز گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی رامهرمز قرار گرفت.

وی بیان داشت: ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی با اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی محسوس و نامحسوس موفق شدند یک سارق سیم برق را حین سرقت دستگیر نمایند.

سرهنگ سهرابی در ادامه افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم مقادیری سیم برق سرقتی کشف شد و متهم در بازجویی‌های فنی پلیس به هفت فقره سرقت سیم برق در رامهرمز اعتراف کرد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان رامهرمز با بیان اینکه این مقام ارشد انتظامی اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده افراد مشکوک مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.


بیشتر بخوانید: کلید انبار کالای خانگی قاچاق در دستان پلیس دزفول


 ایستگاه پلیس، خط پایان محموله‌های کالای قاچاق در ماهشهر

سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید برخورد با قاچاقچیان مأموران پلیس آگاهی با کنترل محور مواصلاتی "ماهشهر - اهواز"، خودرو وانت بار حامل لوازم خانگی قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

وی بیان کرد: ماموران پلیس در بازرسی از بار خودرو‌های توقیفی ۱۶ دستگاه کولر، ۴ دستگاه تلویزیون، ۲ دستگاه جارو برقی، ۴ دستگاه آب میوه گیری و ۲ دستگاه لباسشویی قاچاق کشف کردند.

سردار عباس زاده با اشاره به دستگیری ۳ متهم در این رابطه اذعان داشت: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده بالغ بر ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است

فرمانده انتظامی خوزستان اظهار کرد: سودجویان و مخلان اقتصاد داخلی کشور بدانند نیروی انتظامی و اشراف اطلاعاتی و کنترل تحرکات با هرگونه فعالیت سودجویان قاطعانه برخورد خواهد کرد


بیشتر بخوانید: باند ۵ نفر سارقان خودرو در خوزستان متلاشی شد 


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.