فوتبال اصفهان همیشه جزو بهترین‌ها در سطح کشور است

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه فوتبال اصفهان همیشه جزو بهترین‌ها در سطح کشور است، گفت: در بخش بانوان نیز پیشرفت‌های زیادی داشتیم و بسیاری از بازیکنان ملی‌پوش در رده‌های مختلف از استان اصفهان هستند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال عصر امروز در مراسم تجلیل از بهترین‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی اصفهان اظهار داشت: در این چند سال در جشن‌های برترین‌های زیادی را شرکت کردم، اما در مراسم امروز بسیاری از پیشکسوتان، مربیان و همبازیان و حتی بچه محل‌های من حضور دارند و حضور در این برنامه برای من جای خوشحالی دارد.

وی تصریح کرد: مراسم برترین‌ها یعنی با هم بودن و در این مراسم‌ها باید دور هم جمع شویم و از یکدیگر یاد کنیم. فوتبال تشکیلات بسیار بزرگی است که بزرگ‌ترین همایش‌های انسانی را تشکیل می‌دهد.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: بیش از ۴۵ میلیون نفر از طریق گیرنده‌ها فوتبال را تماشا کرده و انتقادات خود را اعلام می‌کنند و این در حالی است که هنوز پاسوز انتقادات وارده بر فینال جام حذفی هستیم.

وی ادامه داد: فوتبال با هیچ پدیده‌ای در جامعه قابل مقایسه نیست. در هفته جاری ۳ بار برای رشته فوتبال به مجلس رفته‌ام و باید از کیان فوتبال دفاع کنیم.

تاج گفت: البته ایراداتی نیز به برگزاری این مراسم وارد است، اما همین دید و بازدید‌ها بسیار مهم و موثر است. احترام به بزرگان فوتبال مهم است و این احترام ثمرات به‌سزایی دارد.

وی با بیان اینکه فوتبال اصفهان همیشه جزو بهترین‌ها در سطح کشور است، گفت: در بخش بانوان نیز پیشرفت‌های زیادی داشتیم و بسیاری از بازیکنان ملی‌پوش در رده‌های مختلف از استان اصفهان هستند و در بخش فوتبال ساحلی نیز بازیکنان و مربیان زیادی فعالیت می‌کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به این‌که فوتسال اصفهان سهم به‌سزایی در تیم ملی ایفا می‌کند و در این رشته تیم سوم جهان هستیم، اظهار داشت: در گذشته در فوتبال اصفهان نزدیک به ۱۵ تیم قوی وجود داشت، اما در حال حاضر فوتبال در اصفهان فقط به سپاهان و ذوب‌آهن خلاصه شده است که سپاهان نایب قهرمان لیگ شده و ذوب‌آهن نیز به مرحله بعدی رقابت‌های آسیایی صعود کرده است.

وی گفت: در رشته فوتبال هم‌اکنون بیستم جهان و اول آسیا هستیم که این امر بسیار مهم است. باید ساختمان اداری هیئت فوتبال اصفهان تأسیس شود که در این امر از سایر شهر‌های کشور عقب است.

تاج تصریح کرد: در فدراسیون فوتبال کمپی تأسیس شده است که در آسیا بی‌نظیر است که دارای چند زمین چمن طبیعی و مصنوعی، هتل، استخر، ساختمان پک و ... است و مبالغی که از فیفا و AFC دریافت کردیم هزینه ساخت این مجموعه شده است.

انتهای پیام/م

 

مراسم تجلیل از بهترین‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار