بازدید استاندار ایلام از اداره کل امور مالیاتی استان

استاندار ایلام ضمن بازدید از اداره کل امور مالیاتی استان ایلام از وضعیت رسیدگی به کار ارباب رجوع در این اداره کل ابراز رضایت کرد.

 بازدید استاندار ایلام از اداره کل امور مالیاتی استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام  ؛ مهندس قاسم سلیمانی دشتکی به همراه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و جمعی از مدیران استان با حضور در اداره کل امور مالیاتی استان ضمن گفتگو با مراجعه کنندگان و کارکنان این اداره کل از واحد‌های مختلف و نحوه رسیدگی به کار مراجعه کنندگان بازدید کرد.

 استاندار ایلام با بیان اینکه مراجعه کنندکان از نحوه انجام امور مالیاتی رضایت نسبی داشته اند، از مدیر کل و کارکنان اداره کل امور مالیاتی استان در راستای ارائه خدمات به مردم و تحقق اهداف اقتصادی دولت از جمله وصول ۱۰۰ درصدی درآمد‌های مالیاتی پیش بینی شده استان در سال ۹۷ تقدیر و تشکر کرد.

عزیزاله عباسپور مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام در این بازدید توضیحاتی را در خصوص نحوه ثبت اظهارنامه و پرداخت مالیات و اقدامات انجام شده در خصوص الکترونیکی شدن ثبت و ارائه اظهارنامه و سایر امور مالیاتی ارائه کرد.

وی اختصاص فضا، امکانات و نیروی انسانی جهت ثبت اظهارنامه، حضور کارکنان بعد از ساعات اداری و تعطیلات پایانی خرداد ماه و فراهم نمودن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری کافی را از جمله اقدامات انجام شده برای انجام امور مودیان مالیاتی ذکر کرد.

 

انتهای پیام/ع

بازید استاندار از اداره امور مالیات ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.