پورموسوی: تورنمنت روسیه سبب شد روی برخی بازیکنان تیم ملی جوانان تجدیدنظر کنیم

سرمربی تیم ملی جوانان گفت: تورنمنت روسیه سبب شد روی برخی بازیکنان تیم ملی جوانان تجدیدنظر کنیم و اکنون ۶۰ درصد تیممان را شناخته ایم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیروس پورموسوی، سرمربی تیم ملی جوانان ایران درباره آخرین وضعیت این تیم پس از حضور در تورنمنت سن پترزبورگ روسیه بیان کرد: تورنمنت خیلی خوبی بود و به نظر من دوستانه نبود بلکه تورنمنتی در حد جام جهانی کوچک بود. این رقابت‌ها از لحاظ فنی خیلی به ما کمک کرد و سبب شد نسبت به تعدادی بازیکنان تجدیدنظر کرده و در اردوی بعدی مان بازیکنان دیگری را دعوت کنیم و آن‌ها را محک بزنیم.

او افزود: ۶۰ درصد تیممان را در تورنمنت روسیه شناختیم و با توجه به زمان باقی مانده تا رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا سعی می‌کنیم این ۴۰ درصد را هم تکمیل کنیم.

پورموسوی درباره بازی کردن تیم ملی جوانان در تورنمنت روسیه با تیم‌هایی مانند آرژانتین، روسیه و یونان بیان کرد: مقابل آرژانتین که سرآمد بازی‌های تیم ملی جوانان بود، بچه هایمان عملکرد خوبی داشتند، اما به تجربه حریف باختیم. اگر بخواهیم با قدرت کامل در رقابت‌های آسیایی حاضر شویم باید با کشور‌های صاحب سبک و باتجربه بازی کنیم. با توجه به همگروهی با امارات باید سعی کنیم در دیدار‌های دوستانه با تیم‌هایی بازی کنیم که سبکشان شبیه این‌تیم باشد.

سرمربی تیم ملی جوانان افزود: تیم خوبی داریم، اما کارمان سخت است و باید بیشتر کار کنیم

او درباره دلیل جدایی هادی عقیلی از کادرفنی تیم ملی جوانان و اینکه چه کسی جانشین او می‌شود، اظهار داشت: خود هادی باید درباره این موضوع توضیح بدهد چراکه پس از بازی آخرمان تصمیم گرفت با تیم ملی جوانان خداحافظی کند و ما هم به تصمیم او احترام گذاشتیم. درباره جانشین عقیلی هم تاکنون تصمیمی نگرفته ایم.

پورموسوی درباره برنامه‌های آتی تیم ملی جوانان گفت: امروز با مسئولان کمیته جوانان فدراسیون فوتبال حلسه داشتیم و قرار شد اردوی سه روزه‌ای را با حضور بازیکنانی که کمتر در اردوی تیم ملی بوده اند تشکیل بدهیم و آن‌ها را ببینیم. از ۲۰ تیر هم اردوی جدیدمان شروع می‌شود و دنبال این هستیم در مرداد و شهریور هم بازی دوستانه با تیم‌های خارجی انجام بدهیم تا بازیکنانمان در آن بازی‌ها محک بخورند. البته تنها اردوی خارجی ما در اندونزی قطعی شده و سایر اردوهایمان در ایران برگزار می‌شود.

سرمربی تیم ملی جوانان ایران درباره تعامل با مارک ویلموتس با توجه به حضور او در تمرین این تیم گفت: پس از اینکه ویلموتس به تمرین تیم جوانان آمد، راهی روسیه شدیم. او صحبت‌های خوبی با بازیکنانمان انجام داده و بچه‌ها تحت تاثیر قرار گرفتند. همین که ویلموتس می‌گوید به جوان‌ها اهمیت می‌دهد و کارشان را دنبال می‌کند منجر به افزایش انگیزه بازیکنان تیم ملی جوانان می‌شود.

پورموسوی درباره شایعاتی که درباره پیشنهاد نفت مسجد سلیمان و ۲ تیم دیگر برای او مطرح شده است، بیان کرد: حضورم در نفت مسجد سلیمان منتفی شد و طبق جلسه‌ای که با مسئولان فدراسیون داشتیم قرار شد همچنان در خدمت تیم ملی جوانان باشیم.

انتهای پیام/

اظهارات پورموسوی درباره تیم ملی جوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار