صدور محدودیت‌های پروازی آمریکا در پی اقدام ایران

سازمان فدرال هوانوردی آمریکا با صدور یک فرمان اضطراری پرواز هواپیماهای مسافربری این کشور بر فراز آب‌های ایران در تنگه هرمز و دریای عمان را ممنوع کرد.

صدور محدودیت‌های پروازی آمریکا در پی سرنگونی پهپادبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، سازمان فدرال هوانوردی آمریکا با صدور یک فرمان اضطراری اعلام کرد به علت تنش در منطقه، پرواز هواپیماهای مسافربری این کشور بر فراز آب‌های ایران در تنگه هرمز و دریای عمان ممنوع است.

بنا به ادعای این سازمان، هنگام هدف‌ قرار گرفتن پهپاد جاسوسی آمریکا در حریم هوایی ایران، یک هواپیمای مسافربری در ۴۵ مایلی آن قرار داشته است.

در بیانیه اداره هوانوردی آمریکا از هدف قرار گرفتن و سرنگونی پهپاد آمریکایی به عنوان نمونه بارز خطرهای موجود بر سر راه پروازهای غیرنظامی این کشور نام برده شده است.

در نخستین ساعات بامداد روز پنجشنبه (۳۰خرداد) یک فروند پهپاد جاسوسی «گلوبال هاوک» آمریکا پس از تجاوز به حریم سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در منطقه روبروی کوه مبارک استان هرمزگان، هدف آتش پدافند نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت و سرنگون شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، خاورمیانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۳۱ خرداد ۱۳۹۸
آفرین بر سپاه دلاور ایران،بهترین کار رو کردین،مرحبا
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۲:۰۴ ۳۱ خرداد ۱۳۹۸
درود بر دلاور مردان حافظ مرزهای کشور ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
Austria
ناشناس
۱۹:۱۹ ۳۱ خرداد ۱۳۹۸
سپاهی واقغی عاشق مردمش درود بر سپاه
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۷:۱۳ ۳۱ خرداد ۱۳۹۸
#من یک سپاهی هستم
سپاه عشق دل ملت است
آخرین اخبار