تمرینات شاهین از یکشنبه آغاز می‌شود/ شهرداری حامی شاهین بوشهر خواهد بود

سرپرست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: تمرینات تیم فوتبال باشگاه برای حضور مقتدرانه در لیگ برتر، از یکشنبه آغاز خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید مسیگر که با رادیو بوشهر گفتگو می‌کرد، افزود: تمرینات تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر از یکشنبه دوم تیر آغاز می‌شود که تا ۱۲ تیر ادامه دارد و پس از آن اردویی یک هفته‌ای تا ۱۰ روزه خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: هواداران نگران نباشند و بدانند که تمام تلاش خودرا به کار گرفته‌ایم تا تیم محبوبشان در لیگ برتر با اقتدار حاضر شود.

سرپرست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر ادامه داد: محک زنی بازیکنان زیر ۲۳ سال نیز امروز و فردا (جمعه ۳۱ خرداد و شنبه اول تیر) ساعت ۱۸ در زمین چمن شهرداری واقع در کوی مُخبلند بوشهر انجام می‌گیرد و قرار است که فقط بازیکنان بومی در این رده جذب شوند تا پشتوانه خوبی برای تیم بزرگسالان داشته باشیم.

مسیگر گفت: طبق خواسته ویسی سرمربی تیم شاهین، با ۱۰ نفر از بازیکنان پارسال صحبت کردیم که تا کنون قرارداد هشت نفر امضا شده و با دو نفر دیگر هم به توافق رسیده‌ایم و فقط انعقاد قرارداد باقی مانده است.

وی درباره حمایت شهرداری بوشهر از تیم فوتبال شاهین در لیگ برتر هم، بیان کرد: کار‌های لازم انجام گرفته و به نظر می‌رسد دوشنبه نامه وزارت کشور در موافقت با تیم‌داری شهرداری بوشهر در لیگ برتر ابلاغ شود.

سرپرست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر درباره حضور حامی مالی هم گفت: قرار شده تیم با حمایت شهرداری کارش را شروع کند اگر حامی مالی پیدا شد که بتواند از تیم حمایت کند، چه بهتر اما تا کنون نتوانسته‌ایم با حامیانی که مراجعه کرده‌اند به توافق برسیم.

مسیگر یادآور شد: عجله‌ای برای بستن تیم نداریم و تیم را فوتبالی خواهیم بست و همچنین سعی می‌کنیم گروه مدیریتی نیز فوتبالی باشند.

انتهای پیام/ک

شاهین با اقتدار در لیگ برتر حضور می‌یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.