خبرگزاری رویترز مدعی شد؛

ترامپ از طریق عمان برای ایران پیام فرستاد!

خبرگزاری رویترز به نقل از منابعی ناشناس ادعا کرد رئیس‌جمهور آمریکا از طریق عمان برای ایران پیام فرستاده است.

ترامپ از طریق عمان برای ایران پیام فرستاد!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری رویترز به نقل از مقامات ایرانی که اشاره‌ای به نام آنها نکرده است، ادعا کرد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریكا از ایران درخواست مذاکره فوری كرده و گفته است ایران برای قبول مذاکره مهلت كمی دارد.

این رسانه انگلیسی به نقل از مقامات ایرانی که اشاره‌ای به نام آنها نکرده است، مدعی شد رئیس‌جمهور آمریکا از طریق عمان پیامی برای تهران ارسال کرده است. ترامپ در پیامش اعلام کرده است که مخالف هر گونه جنگ با ایران و خواستار گفت‌‌وگو با تهران درباره مسائل مختلف است.

گفتنی است در نخستین ساعات بامداد روز پنجشنبه (۳۰خرداد) یک فروند پهپاد جاسوسی «گلوبال هاوک» آمریکا پس از تجاوز به حریم سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در منطقه روبروی کوه مبارک استان هرمزگان، هدف آتش پدافند نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت و سرنگون شد.

این در حالی است که یک منبع آگاه، خبر اعلام شده از سوی خبرگزاری رویترز درباره ارسال پیام رئیس‌جمهور آمریکا از طریق عمان به ایران را تکذیب کرد.

این منبع آگاه روز جمعه اعلام کرد: خبر اعلام شده از سوی رویترز هم در مورد ارسال پیام و هم در مورد محتوای آن کاملاً کذب است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار