امام جمعه بندرعباس:

تجاوز به حریم مرزهای کشور خط قرمزنظام جمهوری اسلامی است

امام جمعه بندرعباس گفت:تجاوز به حریم مرزهای کشور خط قرمزنظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان، آیت الله نعیم آبادی امام جمعه بندرعباس در خطبه های نماز جمعه بندرعباس گفت:تجاوز به حریم مرزهای کشور خط قرمزنظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: ترامپ از قدرت نظامی ایران هراس دارد و خواب از چشمانش پریده است.

خطیب جمعه بندرعباس با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه ملت ایران در همه عرصه ها می درخشند گفت: ملت همیشه در صحنه ما در همه عرصه های علمی و سیاسی ثابت کردند که می توانند و در عمل هم این به خوبی اثبات شده است.

آیت الله نعیم آبادی در بخشی دیگر از سخنان خود به هفته قوه قضاییه اشاره کرد و افزود: رسیدگی به پرونده های عمومی باید در اولویت باشد تا حق صاحبان آن در اول وقت بازگردانده شود.

وی با اشاره به شهادت مرزبانان شهرستان میناب برای مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر گفت: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی برضرورت حرام بودن قاچاق در فقه شیعه و اهل سنت از رسانه ها از جمله به ویژه رسانه ملی خواست نسبت به این مسئله بیشتر اهمیت دهند.

آیت الله نعیم آبادی به هجوم ملخ ها به مزارع استان اشاره کرد و افزود: با تدابیر بهتری میشد از خسارت وارده بر مزارع استان جلوگیری کرد.

رئیس کل دادگستری استان نیز پیش از خطبه های نماز جمعه بندرعباس گفت: ایجاد امنیت و برخورد قاطع با مخلان امنیت اجتماعی و اقتصادی در دستور کار است و به این پرونده ها در اسرع وقت رسیدگی می شود.

علی صالحی افزود: دستگاه قضا بدون هیچ چشم پوشی با عاملان فساد برخورد می کند و برای رفع مشکلات مردم رسیدگی به پرونده ها در اولویت است.

وی با اشاره به اینکه نظارت ها بر حوزه بازار بیشتر از قبل خواهد شد گفت: نظارت بر سرمایه گذاران بخش خصوصی نیز در دستور کار است.

قبل از خطبه های نماز جمعه امروز بندرعباس رئیس کل دادگستری استان و جمعی از قاضی ها پاسخگوی سوالات مردمی بودند.

انتهای پیام/ف

خطبه های نماز جمعه بندرعباس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.