آیا جشنواره ملی شعر طنز اراک تمدید می‌شود؟

وضعیت مهلت ارسال اثر به جشنواره ملی شعر طنز اراک در جلسه روز چهارشنبه مشخص خواهد شد.

آیا جشنواره ملی شعر طنز اراک تمدید می شود/ چهارشنبه روز تعیین تکلیف تمیدید جشنواره

حمید حسنی دبیر چهارمین دوره جشنواره ملی شعر طنز اراک در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص این جشنواره ادبی گفت: هم اکنون آثار را برای شرکت در جشنواره ملی شعر طنز اراک و جشنواره ملی داستان کوتاه طنز اراک به دبیرخانه جشنواره می فرستند.

وی افزود:7 تیرماه آخرین مهلت ارسال به جشنواره است اما هنوز درباره تمدید مهلت ارسال اثر به جشنواره ملی شعر طنز اراک و جشنواره ملی داستان کوتاه طنز اراک تصمیمی نگرفتیم و در جلسه ای که روز چهارشنبه برگزار می شود در این باره تصمیم می گیرند.

حسنی با بیان اینکه افراد جدید زیادی در جشنواره ملی شعر طنز اراک شرکت کردند که اسامی این افراد در دوره های قبل دیده نمی شود، گفت:در این جشنواره شرکت کننده هایی از شهرهای مختلف ایران از جمله ماهشهر، گیلان، مشهد، تهران و اصفهان داشتیم و افراد زیادی از شهر تهران در این جشنواره شرکت کردند.

دبیر جشنواره ملی شعر طنز اراک با اشاره به اینکه در کشور همه دنبال تغییر هستند، اظهار داشت: اعتقاد دارم اگر کاری به درستی انجام  شود و مخاطب هم از نتیجه کار رضایت داشته باشد، نیازی نیست در آن کار تغییر ایجاد کنیم. ما در این دوره جشنواره ملی شعر طنز اراک و داستان کوتاه طنز اراک برای ایجاد تنوع در جشنواره، تغییراتی ایجاد کردیم که از جمله این تغییرات برگزاری کارگاه هایی درباره شعر و داستان بود که این کارگاه ها تا پایان هفته جاری تمام می شود. در شهر اراک عصر شعر دوگوله را با حضور طنزپردازانی چون ناصر فیض احمدی و فرج اللهی با حضور خوب اراکی ها در این مراسم برگزار کردیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: ادبیات ، شعر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار