کشف بیش از ۸ تن شکر در رزن

 فرمانده انتظامی فامنین از کشف ۸ تن و ۱۰۰ کیلوگرم شکر احتکار شده در شهرستان رزن خبر داد.

کشف بیش از ۸ تن شکر در رزن به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ،  سرهنگ علی حسن حیدری، فرمانده انتظامی فامنین گفت: با انجام بازرسی مشترک در بازار فامنین و  با حضور تیم‌هایی از اصناف، اداره صنعت، معدن و تجارت و پلیس هشت تن و ۱۰۰ کیلوگرم شکر در ۲ انبار متعلق به یک خانواده رزنی کشف و پلمب شد.

وی با بیان اینکه در  این طرح، تیم بازرسی به ۲ انبار مجاور هم مشکوک شده و پس از ارزیابی‌های صورت  شکر دپو شده در این انبار کشف شد، گفت:  این انبار‌ها شکر را خارج از شبکه عرضه وارد بازار می کرده است.

فرمانده انتظامی فامنین ارزش ریالی شکر کشف شده از این انبار‌ها را ۴۵۰ میلیون ریال برآورد کرد و گفت : ۲ نفر در این راستا شناسایی، دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ حیدری خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و تحریم دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی، عده‌ای افراد فرصت طلب و سودجو از فضای عمومی جامعه در راستای نیل به اهداف شخصی سوء استفاده کرده و دست به ارتکاب اعمال مجرمانه می‌زنند.

وی بیان کرد: اقدامات انتظامی به تنهایی چاره کار نیست و عزم همه سازمان‌ها و نهاد‌ها را در حوزه مبارزه با قاچاق کالا می‌طلبد.

سرهنگ حیدری افزود: در شرایط کنونی ارتکاب این گونه اقدامات حرکت در مسیر اهداف دشمن بوده و پلیس بر خود وظیفه می‌داند با اخلال گران اقتصادی با قاطعیت برخورد و نسبت به معرفی آنان به مراجع قانونی اقدام کند.

انتهای پیام/د.ا

احتکار خانوادگی شکر در رزن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.