بسته اخبار حوادث امروز شنبه اول تیر ماه ۹۸

کشف ۳۳ فقره سرقت سیم و کابل برق در ساری/ کشف ۲۰ فقره سرقت داخل خودرو در بابل

مهم‌ترین حوادث امروز شنبه اول تیر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهمترین حوادث امروز شنبه اول تیر ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۳۳ فقره سرقت سیم و کابل برق در ساری

سرهنگ سید جعفر ساداتی سرپرست پلیس آگاهی مازندران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق از شبکه‌های توزیع در شهرستان ساری، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با انجام اقدام اطلاعاتی متهمان را که با تشکیل باندی ۳ نفره در این شهرستان فعالیت می‌کردند، شناسایی کردند.

سرهنگ ساداتی گفت: در بازرسی از محل نگهداری اقلام مسروقه توسط متهمان ۵۰۰ کیلو سیم برق و ۴ عدد باطری ترانس سرقتی کشف شد.

کشف ۲۰ فقره سرقت داخل خودرو در بابل

سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال و قطعات داخلی خودرو در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ جعفری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۲۰ فقره سرقت اموال و قطعات داخلی خودرو در این شهرستان اعتراف کرد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان فریدونکنار

سرهنگ حسن هاشم پور فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح پس از تشکیل تیم‌های اطلاعاتی، ماموران موفق به شناسایی و دستگیری ۱۲ نفر از عاملان افیونی، سارقان و مجرمان سابقه دار در این شهرستان شدند.

سرهنگ هاشم پور گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی ماموران در بازدید از محل اختفای متهمان، مقادیر قابل توجهی مواد مخدر و اموال سرقتی کشف کردند.

وی از توقیف ۲۶ خودرو و ۳۰ موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و افزود: کشف ۸ فقره سرقت شامل سرقت منزل، خصوصی، داخل خودرو، از دیگر موفقیت‌های اجرای این طرح بوده است.

انهدام باند سرقت احشام درمیاندورود

سرهنگ یدالله طاهری جانشین انتظامی میاندورود گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در مناطق مختلف شهرستان موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان آگاهی با تشکیل تیم‌های اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی یک باند سرقت احشام در این شهرستان شدند.

جانشین انتظامی شهرستان میاندورورد با بیان این که متهمان با تشکیل یک باند ۳ نفره ضمن آشنایی کامل به منطقه، اقدام به سرقت احشام در این مناطق می‌کردند، گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان این پرونده در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۲ راس گوسفند اعتراف کردند که در ادامه این عملیات ۱۲ راس دام سرقتی از مخفیگاه آنان کشف شد.

انتهای پیام/ م

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار