مدیر بورس منطقه‌ای همدان خبر داد:

داد و ستد بیش از ۳۹۰ میلیون سهم در بورس همدان

مدیر بورس منطقه‌ای همدان گفت: شاخص کل بورس در پایان خردادماه معادل ۲۳۴,۸۷۹ واحد بود که نسبت به ماه گذشته، ۱۹,۷۸۸ واحد افزایش یافت و شاخص کل فرابورس نیز با ۳۳۴ واحد افزایش به ۲,۹۷۸ واحد رسید.

داد و ستد بیش از ۳۹۰ میلیون سهم در بورس همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی اسکندری مدیر بورس منطقه‌ای همدان بیان کرد: در خردادماه امسال تعداد ۳۹۰ میلیون و ۹۸۰ هزار و ۱۴۷ سهم متعلق به ۵۱۶ شرکت به ارزش ۱۳۷۷ میلیارد و ۸۴۴ میلیون و ۹۷۹ هزار و ۴۳۱ ریال در تالار بورس منطقه‌ای استان همدان دادوستد شد که ۵۱ درصد آن مربوط به خرید سهام و ۴۹ درصد مربوط به فروش سهام بوده است.

وی افزود: بر این اساس و با توجه به ۱۸ روز کاری فعالیت تالار بورس منطقه‌ای استان همدان در این ماه، متوسط ارزش دادوستد، روزانه ۷۶ میلیارد و ۵۴۶ میلیون و ۹۴۳ هزار و ۳۰۲ ریال بوده که نسبت به اردیبهشت‌ماه، ۹ درصد افزایش داشته است همچنین در این ماه، ۲۷۳ کد معاملاتی جدید ایجاد شد.

اسکندری ادامه داد: در این ماه شرکت‌های گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، بانک تجارت و پلی پروپیلن جم به ترتیب بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

وی عنوان کرد: همچنین بورس منطقه‌ای همدان در راستای آشنایی عموم شهروندان با نحوه سرمایه‌گذاری در بورس، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی، کارگاه‌های آموزشی و فراهم کردن امکان بازدید از تالار کرده است که در خردادماه ۷۰ نفر در دوره‌های آموزشی بورس همدان شرکت کردند و ۵۰ نفر نیز در کارگاه‌های آموزشی بورس حضور یافتند.

انتهای پیام/د.ا

افزایش شاخص بورس و فرابورس در همدان

 

برچسب ها: بورس ، معاملات ، سهام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.