بهره برداری از راه دسترسی مسکن مهر اسلام‌آباد غرب به شهر

راه دسترسی مسکن مهر اسلام‌آباد غرب به شهر با هزینه ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان با ۴ خط (۲ باند رفت و ۲ باند برگشت) به بهره‌برداری رسید .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،با حضور معاون عمرانی استاندار کرمانشاه و فرماندار اسلام آبادغرب، راه دسترسی یک‌کیلومتر و ۱۱۱ متری جاده آسفالت اهالی مسکن مهر اسلام آبادغرب به شهر به بهره‌برداری رسید.

این جاده با عرض متغییر ۲۲ الی ۲۴ متر و با هزینه ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، دارای ۴ خط (۲ باند رفت و ۲ باند برگشت) است، احداث پیاده‌رو با عرض ۲ متر از مشخصات کلی این پروژه است.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه اظهار داشت: مسکن مهر اسلام‌آباد غرب در اثر زلزله برخی از بلوک‌ها دچار آسیب جدی شد متاسفانه وزارت راه و شهرسازی به موقع عمل نکرد.

مهرداد سالاری افزود: در بازدید امروز کار واحد‌ها پیشرفت داشته، ولی برای مدتی که از زلزله گذشته و مشکلاتی که مردم با آن مواجه هستند جای اعتراض و گله بود که بنده قطعا موارد را در این زمینه می‌پذیرم و با وزیر راه و شهرسازی مجدد مذاکره خواهیم داشت.

وی ادامه داد: ایراد‌های فنی جزیی هم وجود داشت که تیم اجرایی راه و شهرسازی وعده دادند که این موارد عملیاتی و اصلاح شود، تیم‌ها به صورت شبانه‌روزی و سه شیفتی کار کنند و شرایط فعلی را اصلا نمی‌پذیریم.

این مسؤول با بیان اینکه طی جلسات مختلف توسط شورای فنی استان موارد ساخت و ساز رصد خواهد شد، عنوان کرد: امروز علی‌رغم ساختمان‌ها که سبب ناراحتی ما شد، اما در کنار آن راه دسترسی مفیدی برای اهالی به بهره‌برداری رسید.

سالاری تاکید کرد: امیدواریم قبل از مهرماه این واحد‌های آسیب‌دیده به مردم تحویل داده شود، راه و شهرسازی برای ۸۰ واحد ابتدایی وعده داده شده اقدام و در طول مدت ۱۵ روز تحویل و باقی واحد‌ها به ترتیب زمان‌بندی اعلام شده به متقاضیان تحویل داده شود .

 

 

انتهای پیام/د

راه دسترسی یک‌کیلومتر و ۱۱۱ متری جاده آسفالت اهالی مسکن مهر اسلام آبادغرب به شهر به بهره‌برداری رسید

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.