حل مشکلات روستا‌های بدون دهیاری خنداب به بسیج واگذار شد

در جلسه مسئولان خنداب مقرر شد حل مشکلات روستا‌های بدون دهیاری به بسیج واگذار شود.

حل مشکلات روستا‌های بدون دهیاری خنداب به بسیج واگذار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  جلسه نحوه هزینه کرد اعتبارات روستا‌های فاقد دهیاری شهرستان خنداب با حضوراعضاء و مسئولان مربوطه برگزارو دراین جلسه مصوب شد که مشکلات روستا‌هایی که دهیاری ندارند از طرف بخشداری و شورا‌های بخش بررسی و برآورد شود و به بسیج سازندگی به عنوان مجری طرح واگذار شود و و نظارت پروژه‌های عمرانی هم با ناظران فنی دهیاری‌ها باشد.

همچنین ساماندهی شبکه آب، پسماند، مشکلات بهداشتی، پل سازی، ساماندهی گورستان ها، راه‌های روستایی، ساخت غسالخانه، مشکلات برق از جمله مواردی بود که در این جلسه مقرر شدکه در اولویت بررسی روستا‌ها باشد.

در شهرستان خنداب ۱۳ روستای فاقد دهیاری وجود دارد که برای این روستا‌ها مبلغ ۵۷۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

شهرستان خنداب یکی از ۱۲ شهرستان استان مرکزی است که تا پیش از سال ۱۳۸۶ بخش بود و از این تاریخ به به شهرستان ارتقا یافت.

این شهرستان از دو شهر خنداب و جاورسیان و از ۴دهستان، جاورسیان، سنگ سفید، اناج و دهچال تشکیل شده است و ساکنان آن به سه گویش لری، ترکی، فارسی، صحبت می‌کنند.

مهمترین محصول این منطقه انگور است که به صورت کشمش فراوری شده وصادر می‌شود و سیب و گوجه و هلو، لوبیا، گندم و یونجه از دیگر محصولات این منطقه است.

انتهای پیام / ج

مصوبات جلسه نحوه هزینه کرد اعتبارات روستا‌های فاقد دهیاری شهرستان خنداب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.