سرپرست انجمن نمایش استان سمنان:

فراخوان سی امین جشنواره تئاتر در سمنان اعلام شد

احمد مرادی حقیقی گفت: شرکت کنندگان در سی امین جشنواره تئاتر تا پایان تیرماه فرصت دارند فرم تقاضای حضور شرکت در جشنواره است را ارائه دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، احمد مرادی حقیقی سرپرست انجمن نمایش استان سمنان گفت: با انتشار فراخوان سی امین جشنواره تئاتر در سمنان ، گروه‌های نمایشی تا پایان تیرماه فرصت دارند فرم تقاضای حضور که شامل قوانین و شیوه نامه شرکت در جشنواره است را ارائه دهند.

وی افزود: سرپرستان گروه‌های نمایشی می‌توانند برای دریافت فرم تقاضای شرکت در جشنواره به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خود مراجعه کنند.

به گفته وی، گروه‌هایی که مایل هستند آثار خود را مستقیم به دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر ارسال کنند می‌توانند با شیوه نامه‌ای که انجمن هنر‌های نمایشی در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد، از نمایش خود تصویربرداری کنند و فیلم اثر را به دبیرخانه جشنواره بین المللی تئاتر فجر در تهران ارسال نمایند.

سه نفر از استادان تئاتر از ۱۵ تا ۲۰ مهر ۹۸ آثار ارسالی را بررسی و سی ام مهر اسامی گروه‌های پذیرفته شده برای شرکت در سی امین جشنواره تئاتر استان سمنان را اعلام می‌کنند.

سی امین جشنواره تئاتر استان سمنان در دو بخش خیابانی و صحنه‌ای ۱۷ مهر در گرمسار برگزار می‌شود و آثار برگزیده به جشنواره تئاتر منطقه‌ای فجر راه می‌یابد.

انتهای پیام / م

سی امین مهرماه زمان اعلام شرکت کنندگان جشنوار تئاتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.