فصل جدید، سرمربی جدید و حالا مالک جدید برای نساجی

اولین شب تیرماه اتفاق بزرگی در باشگاه نساجی رقم خورد که طی آن مالکیت تیم از صنیعی فر و حدادیان به محمد اژدری واگذار شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،فرهاد صنیعی فر و رضا حدادیان که در سال‌های گذشته مالکیت تیم محبوب مازندران را بر عهده داشتند، به دلایل مختلف برای فصل جدی تمایلی به تیم داری در لیگ برتر نداشتند.

آن‌ها که از مدت‌ها قبل زمزمه مذاکرات شان با افراد مختلف به گوش می‌رسید، در اولین شب فصل تابستان با محمد اژدری و نماینده تام الاختیار وی محمد علی قنبری به توافق رسیدند تا انقلاب مدیریتی مورد انتظار بالاخره اتفاق افتد.

محمد علی قنبری جزو افرادی است که در دو دوره کاری افرادی مثل مهدی پرهام و حسین قاسم نژاد را به نساجی معرفی کرده و در رفع بحران‌های مالی در همان دوران نقش بسزایی داشته است.

شاید بزرگترین منفعت از آن نساجی و هواداران این تیم باشد از آنجاکه دیگر شاهد اختلاف نظر و ناهماهنگی موجود بین دو مالک را شاهد نخواهند بود و یک نفر در راس کار تصمیم گیرنده خواهد بود.

در این میان تنها سوالی که به ذهن خطور می‌کند قرارداد رضا مهاجری سرمربی جدید نساجی است که دو سه روز از عقد قرارداد وی گذشته است و باید دید مالک جدید عقد این قرارداد را رسمی می‌داند یا خیر که یقینا در چند روز آینده مشخص خواهد شد.
انتهای پیام/س
 

محمد اژدری مالک جدید نساجی مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار