کسب ۷ مدال طلا با تلاش دوومیدانی کاران نابینا و کم بینای همدانی

رئیس هیئت نابینایان و کم بینایان استان همدان گفت: دوندگان همدانی در رقابت‌های قهرمانی کشور موفق به کسب ۷ مدال طلا در بخش آقایان شدند.

کسب ۷ مدال طلا با تلاش دوومیدانی کاران نابینا و کم بینای همدانیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سمیه سهیلی، رئیس هیئت نابینایان و کم بینایان استان همدان با اشاره به برگزاری مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور نابینایان و کم بینایان افزود: در رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی کشور نابینایان و کم بینایان که در استان کردستان برگزار شد دوندگان همدانی موفق به کسب مدال طلا شدند.

وی افزود: در این رقابت‌ها مهرداد نجفی، علی ملکی، مهدی سیاری، محمدرضا اقبالی، سجاد خدایاری و ایمان طالبی به مربیگری حمید اسلامی ۷ مدال طلای ارزشمند کسب کردند.

رئیس هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان همدان با اشاره به نتایج تیم بانوان همدان گفت: در رقابت‌های بانوان تنها با ۳ ورزشکار به مربیگری سهیلا مرادی و سرپرستی اکرم ساسان پور در این رقابت‌ها حضور پیدا کردیم که موفق به کسب ۳ جایگاه نخست شدیم.

سهیلی ادامه داد: بانوان ورزشکار همدان نیز در رشته‌های پرش طول، ۲۰۰ متر و پرتاب وزنه به سه مقام نخست دست یافتند.

وی با اشاره به آغاز استعدادیابی در تابستان بیان کرد: طی فراخوانی اعلام می‌کنیم تمام کسانی که مشکل ضعف بینایی و کم‌بینایی دارند از سن ۷ تا ۳۰ سالگی به هیئت ما مراجعه و زیر نظر مربیان استعدادیاب در سالن ورزشی فعالیت کنند.

رئیس هیئت نابینایان و کم بینایان استان همدان عنوان کرد: بسیاری از خانواده‌ها که فرزندانشان با مشکل بینایی مواجه اند نمی‌دانند چنین هیئت ورزشی وجود دارد و هیئت نابینایان و کم بینایان استان همدان در مقایسه با سایر رشته‌های ورزشی و هیئت‌ها در استان همدان مظلوم واقع شده است.

انتهای پیام/ب

دوومیدانی کاران نابینا و کم بینای همدان ۷ مدال طلا کسب کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.