کمک هزینه یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریالی برای پردیس سینمایی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: برای احداث هر سالن پردیس سینمایی یک میلیارد و ششصد میلیون ریال کمک هزینه تجهیزات پرداخت خواهد شد.

 
به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: یکی از اهداف احداث پردیس سینمایی ٬ ایجاد فضای سالم برای مردم، فعالیت درحوزه هنری و ایجاد پایگاه فرهنگی سالم با رویکرد خانواده سالم است.
کشمیری ادامه داد: درهمین راستا برای تشویق و ترغیب بخش خصوصی برای احداث پردیس سینمایی در استان از سوی این نهاد برای هر سالن سینمایی مبلغ یک میلیارد و ششصد میلیون ریال کمک هزینه تجهیزات پرداخت خواهد شد.

وی همچنین از آغاز به کار احداث طرح پارک و مجموعه سینمایی، فرهنگی و هنری در شهرستان گنبد کاووس خبر داد و گفت: این طرح به نام و یاد غلامعلی بسکی پدر طبیعت ایران وبا پیشنهاد خانواده او در راستای حمایت از محیط زیست و فعالیت‌های فرهنگی و هنری با همکاری شهرداری گنبد کاووس احداث خواهد شد.

وی ادامه داد: مساحت کل این طرح ۱۸ هزار متر مربع است و بخش سینمایی، فرهنگی و هنری آن با حمایت، مجوز و نظارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان گنبد کاووس راه اندازی می‌شود.
کشمیری ادامه داد: در طرح پردیس این مجموعه ۳ سالن سینمایی، گالری نمایشگاهی و فروشگاه محصولات فرهنگی و هنری پیش بینی شده است.

انتهای پیام /گ
 
 

برای احداث هر سالن پردیس سینمایی کمک هزینه پرداخت می شود 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.