تشریح ویژه برنامه های اجلاسیه شهدای فرهنگی و دانش آموزی استان مرکزی

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی و فرمانده سپاه روح الله ویژه برنامه های اجلاسیه شهدای فرهنگی ودانش آموزی استان مرکزی را تشریح کردند.

تشریح ویژه برنامه های اجلاسیه شهدای فرهنگی و دانش آموزی استان مرکزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی و سرهنگ کریمی مسئول مرکز حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه روح الله در نشست با خبرنگاران برنامه‌های اجلاسیه کنگره شهدای فرهنگی ودانش آموزاستان مرکزی را تشریح کردند.

فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی دراین نشست خبری گفت: اجلاسیه اجلاسیه شهدای فرهنگی و دانش آموزی استان مرکزی صبح ششم تیرماه در مصلی اراک برگزار می‌شود.

فولادوند افزود: این اجلاسیه یکی از ۱۲ اجلاسیه در راستای برگزاری کنگره نقش حضرت امام خمینی (ره) و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی است که با هدف نشر و توسعه فرهنگ دفاع مقدس و ارائه الگوی مناسب فرهنگی به نسل جوان و بویژه دانش اموزان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: استان مرکزی دارای ۹۵۰ شهید دانش آموز و ۱۸۰ شهید فرهنگی شناسایی شده است.

اجلاسیه شهدای فرهنگی و دانش آموزی یکی از این اجلاسیه‌های کنگره نقش حضرت امام خمینی (ره) و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی

سرهنگ کریمی مسئول مرکز حفظ اثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه روح الله هم در این نشست گفت: استان مرکزی امسال میزبان کنگره نقش حضرت امام خمینی (ره) و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در دفاع مقدس است که برگزاری ۱۲ اجلاسیه از برنامه‌های مهم این کنگره است که اجلاسیه شهدای فرهنگی و دانش آموزی یکی از این اجلاسیه هاست.

سرهنگ کریمی افزود: برگزاری اجلاسیه‌ها با موضوعات علمی و فرهنگی، تهیه فرهنگ نامه شهدای استان مرکزی در ۲۵ جلد، آماده سازی و ساخت پارک موزه و موزه دفاع مقدس و سرکشی از خانواده‌های شهدای استان مرکزی از جمله برنامه‌های این کنگره است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.