یاغی‌ها در آستانه بازگشت به پرسپولیس

احتمال دارد ۳ بازیکن لژیونر فوتبال ایران در فصل نقل و انتقالات به پرسپولیس بپیوندند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پرسپولیسی‌ها در فصل نقل و انتقالات درصدد جذب بازیکنان مورد نظرشان هستند و تاکنون با فرشاد احمدزاده قرارداد ۳ ساله امضا کردند و حالا تلاش می‌کنند ۳ - ۴ بازیکن دیگر به خدمت بگیرند.

پس از توافق با محمد حسین کنعانی زادگان، شنیده می‌شود سرخپوشان در صدد به خدمت گرفتن مهدی طارمی، رامین رضاییان و وحید امیری هستند که البته به جز مذاکره با طارمی، مدیران پرسپولیس گفتگو با بازیکنان دیگر را تکذیب کردند.

طارمی ۲۶ ساله به طور قطع از الغرافه قطر جدا می‌شود و یوسف العربی جای او را خواهد گرفت. طارمی به جز پرسپولیس، پیشنهادات اروپایی هم دارد و باید دید در پایان فصل نقل و انتقالات به عضویت چه تیمی در می‌آید.

مهاجم تیم ملی ایران سابقه ۲ فصل آقای گلی در ترکیب پرسپولیس در دوران برانکو ایوانکوویچ را دارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد در لیگ نوزدهم در جمع سرخپوشان خواهد بود. البته پدر این بازیکن اعلام کرد، از باشگاه پرسپولیس تماس گرفته اند و دنبال مهدی هستند، اما اینکه می‌گویند با پرسپولیس به توافق رسیده، شایعه و اولویت او حضور در اروپا است.

رامین رضاییان، مدافع مازندرانی تیم ملی که پس از درخشش در پرسپولیس راهی اوستنده بلژیک شد، دوران به نسبت خوبی را در این تیم سپری کرد و سپس به الشحانیه قطر رفت. او در قطر در بیشتر بازی‌های تیمش بازی کرد و هرچند پیشنهاداتی هم دارد، اما احتمال می‌رود با جدایی برانکو، او به پرسپولیس باز گردد. البته اگر سرخپوشان موفق به جذب او نشوند، به سراغ صادق محرمی می‌روند.

در حال حاضر مهدی شیری و حسین ماهینی مدافعان راست پرسپولیس هستند و تجربه بالای این ۲ بازیکن سبب شده تا شانس حضور رضاییان در جمع سرخ پوشان کم شود. از تراکتورسازی تبریز به عنوان مشتری پر و پا قرص این بازیکن نام می‌برند.

وحید امیری، ستاره با تجربه پرسپولیس و تیم ملی هم دوران یکساله خوبی را در ترابوزان اسپور سپری نکرد و با توجه به جدایی احتمالی بشار رسن، بودیمیر و علیپور از شانس بالایی برای بازگشت به جمع سرخپوشان برخوردار است. البته مدیران پرسپولیس مذاکره با این بازیکن را تکذیب کردند و باید دید آیا امیری به لیگ ایران برمی گردد یا خیر؟


بیشتر بخوانید:

کنعانی زادگان تا ۷۲ ساعت دیگر پرسپولیسی می‌شود

ارسال اخطار دوم باشگاه پرسپولیس برای الاهلی

دی بیاسی به پرسپولیس می‌پیوندد؟


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
France
ناشناس
۰۱:۰۱ ۰۳ تير ۱۳۹۸
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۰۲ تير ۱۳۹۸
هر بازیکنی ميتونه به پرسپولیس برگرده به جز وحید امیریو احمد زاده که برگش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۰۲ تير ۱۳۹۸
ستاره جعلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۰۲ تير ۱۳۹۸
این ستاره اصلیه بقیه اداشو درمیارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۰۳ تير ۱۳۹۸
استقلالیم
آخرین اخبار