نگرانی حماس از مشارکت برخی کشور‌های عربی در کنفرانس بحرین

جنبش حماس از تصمیم برخی کشور‌های عربی برای شرکت در کنفرانس اقتصادی بحرین که قرار است روز‌های سه شنبه و چهارشنبه این هفته در منامه برگزاری شود، ابراز نگرانی کرد.

نگرانی حماس از مشارکت برخی کشور‌های عربی در کنفرانس بحرینبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری آناتولی، جنبش حماس از تصمیم برخی کشور‌های عربی برای شرکت در کنفرانس اقتصادی بحرین که قرار است روز‌های سه شنبه و چهارشنبه این هفته در منامه برگزاری شود، ابراز نگرانی کرد.

حسام بدران از رهبران جنبش حماس روز یکشنبه نسبت به مشارکت برخی کشور‌های عربی در کنفرانس اقتصادی منامه به شدت ابراز نگرانی کرد.

بدران افرود مشارکت برخی کشور‌های عربی در کنفرانس منامه برخلاف اجماع فلسطینیان است که مخالف این کنفرانس هستند و آن را تحریم کردند.

این مقام ارشد حماس تصریح کرد سرنوشت نتایج کنفرانس منامه و یا تلاش‌ها برای تحمیل راه حل‌هایی بر مردم فلسطینی محکوم به شکست است.

حسام بدران در ادامه تصریح کرد تمام نتایج کنفرانس بحرین که در چارچوب نقشه آمریکا برای نابودی آرمان ملت فلسطین برگزار می‌شود، همچون جوهری روی کاغذ باقی خواهد ماند، چون ملت ما پس از ۱۰۰ سال مقاومت و مبارزه برای آزاد سازی سرزمین خود، در مقابل مال دنیا از وطن و حقوق خود چشم پوشی نخواهد کرد.

وی درادامه با قدردانی از مواضع کشور‌هایی که کنفرانس بحرین را تحریم کردند، آن را بیان کننده موضع اصیل عربی و انسانی در حمایت از حقوق فلسطینی‌ها در حفظ اراضی و مقدسات آنان و بازگشت آوارگان دانست.

حسام بدران آغاز اجرای ابتکارجامع ملی تحت عنوان حمایت از حقوق و مقابله با سیاست تحریم‌های مالی و اقتصادی وتدوین برنامه جامع ملی به عنوان بخشی از جنگ دفاع از اصول فلسطینی‌ها را خواستار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار