در نشست با مسئولان استان و شهرستان مطرح شد؛

طرح مشکلات نخبگان شهرستان فراهان

نخبگان شهرستان فراهان در نشست با مسئولان استان و شهرستان مشکلات خود را مطرح کردند.

طرح مشکلات نخبگان شهرستان فراهانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،نخبگان شهرستان فراهان در نشست با مسئولان این شهرستان که با حضور اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در محل فرمانداری برگزار شد مشکلات به بیان مسائل و مشکلات خود و شهرستان پرداختند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و مدیر کل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری، فرماندار فراهان و دیگر مسئوللن شهرستانی از تجهیزات و تأسیسات یکی از واحد‌های مهم و بزرگ صنعتی فعال در شهرک صنعتی فرمهین بازدید و در جریان مسائل و مشکلات این واحد صنعتی قرار گرفته و در جلسه شورای اداری شهرستان فراهان حاضر شدند.

مسئولان استانی و شهرستان فراهان همچنین با حضور در مزار شهدای فرمهین با شرکت کنندگان در مراسم ضمن گلباران، غبارروبی و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، با قرائت فاتحه با آرمان‌های شهدای دوران دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

این مسئولان همچنین با حضور در بقعه امامزاده احمد ابن علی ذلف آباد این نوادگان امام کاظم (علیه السلام) را زیارت کردند و سپس به منزل خانواده شهید غلامحسین وروانی فراهانی رفتند و با خانواده این شهید والامقام دیدار و در پایان با اهدا لوح سپاس و هدایایی از مقام صبر، ایثار و ایستادگی این خانواده شهید تجلیل کردند.

انتهای پیام / ج

سفر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی و چند مدیر استانی به فراهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.