کشف بیش از ۲ میلیارد کالای قاچاق از سه دستگاه اتوبوس

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در این استان خبر داد.

کشف بیش از ۲ میلیارد کالای قاچاق از سه دستگاه اتوبوسبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار بخشعلی کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در راستای برخورد با قاچاقچیان و اخلال گران اقتصادی و در پی اخبار رسیده مبنی بر اینکه چند دستگاه اتوبوس مسافربری مسیر همدان به شهر‌های جنوبی کشور در پوشش مسافر اقدام به حمل و جابجایی کالا‌های قاچاق می‌کنند، لذا کارآگاهان پلیس آگاهی همدان با بررسی صحت و سقم موضوع و هماهنگی‌های لازم با مقام قضائی در یک عملیات و در قالب سه تیم به محل‌های مربوطه اعزام شدند.

وی افزود: تیم نخست پلیس، پس از استقرار در محور جوکار به همدان و کنترل خودرو‌های عبوری از این محور، یک دستگاه اتوبوس را مشاهده که پس از توقف اتوبوس با بررسی داخل و جعبه‌های بغل آن کالای قاچاق را کشف و به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز منتقل کرد.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: پس از تخلیه، تعداد ۸ عدد باطری خارجی متعلق به کامیون، ۳۶ جفت کفش خارجی، ۴۴ دستگاه ریش تراش خارجی، یک دستگاه یخچال سای بای ساید، و یک دستگاه اسکوتر برقی به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کشف شد.

وی ادامه داد: تیم دوم نیز یک دستگاه اتوبوس را در "چهار راه بابک" ابتدای ورودی شهر همدان متوقیف و بازرسی کردند که یک هزار و ۱۹۸ عدد قوطی کمپوت آناناس، سه دستگاه ماشین لباسشویی، یک دستگاه LED مارک ال جی ۴۹ اینچ به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.
فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: کارآگاهان تیم سوم مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز یک دستگاه اتوبوس را در میدان امام حسن (ع) ورودی محور جوکار به همدان متوقف کردند که پس از تخلیه مسافران و بازرسی بعمل آمده، متوجه شدند اتوبوس از ناحیه باک جلو جاساز بوده و حامل کالای خارجی قاچاق است.

سردار کامرانی صالح افزود: راننده به همراه شاگرد و اتوبوس به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتقال و پس از تخلیه و شمارش ۴۳۲ عدد خمیر دندان خارجی قاچاق، ۳۵۹ ثوب ساپورت زنانه خارجی و ۷۷ جفت کفش خارجی کشف شد.

وی عنوان کرد: سه دستگاه اتوبوس، به همراه ۶ متهم برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی همدان معرفی شدند که اتوبوس‌ها به پارکینگ انتقال یافت و پرونده در حال رسیدگی است.

انتهای پیام/ب

کشف کالای قاچاق در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.