نسخه اولیه عنوان Halo: Infinite ابتدا برای ایکس باکس عرضه خوهد شد

استودیو 343 Industries اعلام کرد به دلیل برخی مشکلات، نسخه اولیه بازی Halo: Infinite ابتدا در دسترس گیمرهای ایکس باکس قرار خواهد گرفت.

نسخه اولیه عنوان Halo: Infinite ابتدا برای ایکس باکس عرضه خوهد شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت مایکروسافت در کنفرانس خبری خود که در رویداد E3 برگزارش شده بود تریلر جدیدی را از عنوان Halo: Infinite منتشر کرد که این تریلر توانست باعث جلب توجه بسیاری از کاربران شود. اما به تازگی سازنده این عنوان که شرکت 343 Industries است در وب سایت Halowaypoint اطلاعات جدیدتری را از عنوان مذکور اعلام کرده است.

استودیو سازنده این عنوان اعلام کرد: نسخه بتای عنوان Halo: Infinite به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت از طرفی ای نسخه اولیه بسیار کوچک خواهد بود و شامل بخش‌های اصلی بازی و همچنین روایت کامل استان بازی نخواهد بود . استودیو 343 Industries قصد دارد این نسخه بتا را تا تعطیلات 2020 تکمیل و در اختیار گیمرها قرار دهد.

نسخه اولیه عنوان Halo: Infinite ابتدا برای ایکس باکس عرضه خوهد شد

تهیه کننده این بازی نیز اعبلام کرده است که نسخه بتای عنوان Halo: Infinite ، Flights نام خواهد داشت. این نسخه به دلیل برخی مشکلات قرار است ابتدا در دسترس کاربران ایکس باکس قرار گیرد و با رفع شدن ایرادات موجود در نسخه کامپیوتر، کمی دیرتر برای این پلتفرم عرضه شود. همچنین شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که این بازی از قابلیت Split Screen پشتیبانی خواهد کرد و به وسیله ایتن قابلیت گیمرها می‌توانند به وسیله شبکه محلی خود با یکدیگر به مبارزه بپردازند.


بیشتر بخوانید: عنوان Dr. Mario World نینتندو به گوشی‌ها می‌آید +فیلم


این قابلیت در نسخه قبلی بازی Halo: Infinite حذف شده بود اما ظاهرا استودیو سازنده عنوان Halo: Infinite قصد دارد با بازگردانی ابن قابلیت به بازی مخاطبان بیشتری را به خود جلب کند. همچنین چیزی که از تریلرهای این بازی درباره کاراکترعای آن برداشت شد مربوط به رنگ لباس زیر زره‌های آن‌هاست که رنگی مشکی خواهند داشت. هنوز جزییات بیشتری از پوشش و زره‌ شخصیت‌های بازی اعلام نشده است و باید تا زمان عرضه نسخه اولیه آن صبر کرد.

این عنوان قرار است در سال آینده برای کنسول‌های ایکس باکس اسکارلت، ایکس باکس وان و پلتفرم کامپیوتر منتشر شود.

انتهای پیام/

عرضه نسخه اولیه بازی Halo: Infinite  برای ایکس باکس‌‌

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار