معاون رئیس جمهور خبر داد؛

کاشان یکی از قطب‌های دانش بنیان کشور

سورنا ستاری با اشاره به فروش ۹۰ هزار میلیارد تومانی شرکت‌های دانش بنیان کشور در سال گذشته گفت: کاشان یکی از قطب‌های دانش بنیان کشور محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کاشان یکی از قطب‌های دانش بنیان کشور محسوب می‌شود، اظهار داشت: پیشینه تاریخی، نیروی انسانی قوی و فراهم آمدن شرایط لازم موجب شده است که این شهرستان به یکی از قطب‌های دانش بنیان کشور تبدیل شود و افتتاح پارک علم و فناوری غیاث الدین جمشید در کاشان گواه این مطلب است و حمایت همه جانبه تا استفاده حداکثری از ظرفیت آن در دستور کار است.

وی از فعالیت چهار هزار و ۴۰۰ شرکت دانش بنیان در کشور خبر داد و افزود: سال گذشته ۹۰ هزار میلیارد تومان توسط این شرکت‌های دانش بنیان فروش داشتیم و خوشبختانه جوانان خوش فکر ایرانی با حضور در شرکت‌های دانش بنیان به توسعه علمی کشور کمک شایانی دارند.


معاون علم و فناوری رئیس جمهور ضمن ابراز خرسندی از ایجاد زیرساخت‌های علوم دانش بنیان در کاشان ابراز داشت: جوانان ما در این شرکت‌های دانش بنیان دست به اقدامات بزرگی می‌زنند و تولیدات و فروش آن‌ها باعث می‌شود که بدون شک در آینده نزدیک ایران به یکی از تولیدکنندگان بزرگ دنیا تبدیل شود.

وی با بیان اینکه مسئولان باید از نزدیک در روند فعالیت این شرکت‌های دانش بنیان قرار بگیرند، گفت: شرکت‌های دانش بنیان توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری می‌شوند و بر همین اساس باید به گونه‌ای عمل و رفتار کنیم که بخش خصوصی به حضور و سرمایه گذاری در این بخش ترغیب شود.

انتهای پیام/ی
 


فعالیت چهار هزار و ۴۰۰ شرکت دانش بنیان در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.