رضایت مردم مهم تر از افتتاح راه دسترسی مسکن مهر شرف آباد

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : در خصوص افتتاح راه دسترسی مسکن مهر شرف آباد رضایت مردم از این اتفاق مهمتراز هرچیزی است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،شریفی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : اهمیت راه دسترسی پروژه مسکن مهر شرف اباد شهرستان اسلام آباد غرب به میزان اعتبارمالی هزینه شده یا طول مسیر نیست بلکه ایجاد رضایتمندی مردم و رفاه حال ساکنین آن حائز اهمیت است .

وی گفت : افتتاح این پروژه با درخواست و خواهش ما از استاندار و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری انجام شد.

شریفی درخصوص این پروژه افزود:راه دسترسی مسکن مهر شرف آباد از سال ۸۹ تا کنون مطالبه ساکنین آن بوده که تا اوایل سال ۹۷ به علت کمبود اعتبارات مالی نتوانستیم آن را عملیاتی کنیم که بابت این موضوع از ساکنین محترم عذر خواهی می‌کنیم‌.

وی در ادمه گفت:با رایزنی‌هایی که استاندار محترم با وزارت راه و شهرسازی انجام دادند مجوز اعتبار نقدی برای تملک زمین و تهاتر برای پیمانکار پروژه اخذ شد.

شریفی در خصوص انتقاداتی که بابت افتتاح این پروژه از سوی رسانه‌ها مطرح شده است گفت:اهمیت این پروژه در میزان اعتبارات مالی یا طول پروژه نیست چیزی که حائز اهمیت است رضایتمندی مردم و بهره برداری و استفاده ساکنان این واحد‌ها از این راه دسترسی است.

وی افزود:این پروژه ۲۲۰۰واحدی راه دسترسی مناسب و مجزا برای ساکنین جهت تردد به داخل شهر نداشت که خوشبختانه روز گذشته تمام مسیر مذکور به منظور رفاه حال ساکنین به بهره برداری رسید و رضایتمندی آن‌ها از هر موضوعی مهمتراست .

 

 

انتهای پیام/د

اهمیت راه دسترسی پروژه مسکن مهر شرف اباد شهرستان اسلام آباد غرب

 

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار