بسته اخبار حوادث امروز ۴ تیرماه ۹۸

بازداشت بامدادی قاچاقچیان چوب در ساری /کشف ۳۱ فقره سرقت داخل خودرو در بابل /کشف ۲ و نیم تن چوب جنگلی قاچاق در قائمشهر

مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۴ تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

بازداشت بامدادی قاچاقچیان چوب در ساریبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهمترین حوادث امروز سه شنبه ۴ تیرماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.
 

بازداشت بامدادی قاچاقچیان چوب در ساری

روابط عمومی منابع طبیعی و  آبخیزداری مازندران - منطقه ساری  اعلام کرد ، نیرو‌های حفاظت جنگل شرکت چوب و کاغذ مازندران با همکاری یگان حفاظت منابع طبیعی ساری ساعت ۴ بامداد امروز یک دستگاه خودرو وانت که در حال حمل چوب آلات جنگلی غیر مجاز از گونه توسکا در منطقه سکوتپه بود را توقیف کردند.

 

کشف ۳۱ فقره سرقت داخل خودرو در بابل

 

سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری سارق اموال و قطعات داخلی خودرو و موتورسیکلت با ۳۱ فقره سرقت در این شهرستان خبر، داد.

وی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال و قطعات داخلی خودرو و موتورسیکلت در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل افزود: ماموران پاسگاه انتظامی "حیدرکلا" با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ جعفری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۳۱ فقره سرقت اموال و قطعات داخلی خودرو و موتورسیکلت در این شهرستان اعتراف کرد.

وی از تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی متهم به مرجع قضائی خبر داد و به رانندگان و مالکان خودرو‌ها توصیه کرد: ضمن رعایت هشدار‌های انتظامی و خودداری از قرار دادن اشیاء گران قیمت و وجه نقد در داخل خودرو، از پارک خودرو در محیط‌های تاریک و فاقد روشنایی مناسب خودداری کنند.

 

دستگیری سارق اماکن خصوص با ۶ فقره سرقت در گلوگاه

 سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از دستگیری سارق اماکن خصوص و کشف ۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

وی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان گلوگاه، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، افزود: ماموران در حین گشت زنی، به فردی که در حال پرسه زدن در یکی از نقاط حاشیه‌ای شهر بود مظنون شده و وی را دستگیر کردند.

سرهنگ عنایتی گفت: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۶ فقرعه سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از تشکیل پرونده و معرفی متهم به مراجع قضایی خبر داد و  افزود: سارقان با سوء استفاده از غفلت و بی توجهی برخی از مالکان که اصول پیشگیری از سرقت و جوانب احتیاط را در حفاظت رعایت نمی‌کردند، اقدام به سرقت می‌کردند.

کشف ۲ و نیم تن چوب جنگلی قاچاق در قائمشهر

 سرهنگ محمدولی مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر از کشف ۲ و نیم تن چوب آلات جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: در پی اعلام خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب از جنگ‌های اطراف اینت شهرستان توسط یکی از قاچاقچیان محصولات جنگلی، بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی "بالاتجن" به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر گفت: پس از دستگیری متهم، ماموران در بازرسی از محل دپوی چوب و محصولات جنگلی توسط متهم ۲ و نیم تن چوب جنگلی قاچاق کشف کردند.

سرهنگ مرادی، افزود: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

 
انتهای پیام/آ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار