تشکیل ۵ هزار و ۲۶۰ فقره پرونده تخلف صنفی در تعزیرات حکومتی مازندران

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از تشکیل ۵ هزار و ۲۶۰ فقره پرونده تخلف صنفی سه ماه گذشته در تعزیرات حکومتی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، یدالله ملکی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: ۵ هزار و ۲۶۰ فقره پرونده سه ماه گذشته به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شد.
 
وی افزود:از این تعداد ۵ هزار و ۲۲۵ فقره پرونده مختومه شد و متخلفان به ۷ میلیارد و ۶۰۸ میلیون و ۵۱۱ هزار و ۶۸۶ راله جزای نقدی محکوم شدند.
 
یدالله ملکی گفت:مردم درصورت مشاهده هرگونه تخلف از واحد‌های صنفی می‌توانند مراتب را به سامانه ۱۳۵ و یا ۱۲۴ اطلاع رسانی کنند تا با متخلفان برخورد شود.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از تشدید گشت های بازرسی در شهرهای ساحلی استان خبر داد،افزود: این طرح از ابتدای تابستان با هدف جلوگیری از تخلفات واحد‌های صنفی و برخورد با گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، قاچاق، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور در شهر‌های ساحلی اجرایی می‌شود.
 
وی گفت: این بازرسی‌ها با هماهنگی تمامی دستگاه‌های ذی مدخل از بازار روز، طرح دریا و صنوف شهر‌های ساحلی انجام و متخلفین به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.
 
 

انتهای پیام/آ
 
 

بازرسی در شهرهای ساحلی تشدید می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار