صدور ۵۰۰ پروانه ساختمانی برای خسارت دیدگان سیل خنداب

فرماندار خنداب از صدور ۵۰۰ پروانه ساختمانی برای خسارت دیدگان سیل نوروز خبرداد.

صدور ۵۰۰ پروانه ساختمانی برای خسارت دیدگان سیل خندابحاجعلی بیگی فرماندار شهرستان خنداب در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: تا الان ۵۰۰ پروانه ساختمانی به صورت رایگان توسط دهیاری‌ها و شهرداری‌ها برای خسارت دیدگان صادر شده است.

حاجعلی بیگی افزود: بارندگی‌های فروردین ماه سال جاری و بروز سیلاب به حدود هزار واحد مسکونی شهرستان خنداب آسیب جدی وارد شد و همکاران در بنیاد مسکن و سایر دستگاه‌های مسئول شناسایی را انجام دادند و قریب به همین تعداد پرونده تشکیل شد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه کار را شروع کردیم اعتبارات لازم تخصیص پیدا کرده و به بانک‌ها ابلاغ و مقرر شد که به واحد‌های شهری ۵۰ میلیون تومان تسهیلات با سود پایین و ۱۲ میلیون تومان به صورت بلاعوض پرداخت شود.

به هر واحد مسکونی خسارت دیده ۱۶۰ کیسه سیمان رایگان

فرماندارشهرستان خنداب ادامه داد: بنیاد مستضعفان هم به هر واحد مسکونی ۱۶۰ کیسه سیمان رایگان ارائه خواهد داد و خدمات فنی نظارت و خدمات تهیه نقشه و کار‌های فنی را هم در روستا‌ها توسط بنیاد مسکن و در شهر‌ها هم توسط سازمان نظام مهندسی انجام میشود.

وی بیان کرد: امیدوارم مردم گرانقدر خسارت دیده از سیل و باران بهاری که تا کنون موفق نشدند و فرصت نکردند تشکیل پرونده دهند زود‌تر اقدام کنند تا از این خدماتی که توسط نظام و دولت داره ارائه میشود استفاده کنند.

با حضور فرماندار شهرستان خنداب ۲ واحد مسکونی خسارت دیده از سیل به متراژ ۶۰ متر مربع توسط مسئولین در روستای درمن از توابع بخش قره چای شهرستان خنداب کلنگ زنی شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.