استاندار ایلام:

مطالبات پیمانکاران پروژه‌های زیرساختی اربعین در ایلام پرداخت شود

استاندار ایلام گفت: مطالبات پیمانکاران پروژه‌های زیرساختی اربعین در ایلام باید هرچه سریعتر پرداخت شود.

مطالبات پیمانکاران پروژه‌های زیرساختی اربعین در ایلام پرداخت شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ; قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام جلسه ستاد مرکزی اربعین،خواستار برگزاری کاروانی مراسم اربعین شد و گفت:  مراسم اربعین ۹۸ از آنجا که با توجه به حدف ویزا پیش بینی می‌شود حجم به مراتب بیشتری زوار نسبت به سال گذشته از مرز‌های کشور تردد کنند، می‌طلبد توجه ویژه‌ای به این موضوع مهم انداخته شود.

وی در ادامه خواستار مشارکت بیشتر مرکز و استان‌های معین در امر اسکان وتغذیه در اربعین شد وافزود: برای دوری از موازی کاری خواستار مدیریت تحت فرماندهی واحد اربعین در استان هستیم.

سلیمانی دشتکی ادامه داد: تجربه موفق که پارسال اجرا شد دایر کردن موکب‌ها بصورت مجتمع بود که این موضوع باعث شد مدیریت بهتری در امر تغذیه و پذیرایی از زوار شود و این ادامه طرح ادامه می‌یابد.

استاندار ایلام  در ادامه خواستار مساعدت لازم در جهت پرداخت مطالبات پیمانکاران در راستای اتمام پروژه‌ها در زمان مناسب خود شد و یاداور شد: اختصاص بودجه اربعین در استان ایلام باید با نگاه ملی انجام شود چراکه هر ساله بیش از ۵۰ درصد تردد زوار از مرز‌های استان انجام می‌شود، در اربعین ۹۸ این میزان به بیش از ۶۵ درصد خواهد رسید.

 

انتهای پیام/با

صحبت های استاندار ایلام در جلسه ستاد مرکزی اربعین

برچسب ها: اربعین ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.