خونه به خونه هنوز به شکل قانونی واگذار نشده است

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت:خونه به خونه هنوز به شکل قانونی به خراسان شمالی واگذار نشده است.

حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش‌ و جوانان مازندران در  گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در خصوص واگذاری امتیاز خونه‌به‌خونه به خراسان‌شمالی گفت: خونه به‌خونه، پایگاه مردمی دارد و هنوز در مازندران است.
 
وی افزود: صحبت‌ها تاکنون شفاهی بوده و هنوز به صورت رسمی این انتقال صورت نگرفت.
 
حبیب حسین زادگان گفت: مالک باید بصورت مکتوب درخواست مجوز خروج‌از استان را به اداره‌کل ورزش و جوانان ارائه کند تا در این خصوص تصمیم‌گیری شود.
 
باشگاه فوتبال خونه به خونه بابل یک باشگاه فوتبال در شهر بابل، ایران بود که در رقابت‌های لیگ آزادگان حضور داشت، این باشگاه در سال ۱۳۹۲ تأسیس شد و از سال ۱۳۹۸ امتیاز این تیم به تیم دیگری از خراسان شمالی واگذار شد، بدین ترتیب باشگاه خونه به خونه بابل برای همیشه برچیده و منحل شد.
 
خونه به خونه، یکی از باشگاه‌های بخش خصوصی ایران بوده و قاسم حسن‌زاده امیری، مالک آن بوده‌است.
 
خونه به خونه بابل مهم‌ترین باشگاه فوتبال در بابل بوده‌است که در سال ۱۳۸۹ ابتدا در ورزش کشتی و سپس در فوتبال در سال ۱۳۹۲ بنیان‌گذاری شد. خونه به خونه کارش را از سوپر لیگ فوتبال مازندران آغاز کرد و در همان سال نخست موفق به صعود شد. پس از صعود بهلیگ دسته سوم توانست در دومین سال تأسیس باشگاه با مربیگری فرشاد پیوس به لیگ دسته دوم صعود کند.
 
در میانه فصل ۹۴–۱۳۹۳ لیگ دسته دوم فرشاد پیوس به دلایلی نامعلوم از این تیم جدا شد و کادر فنی متشکل از فرهاد کاظمی و مهرداد میناوند و با سرمربی‌گری مرتضی کرمانی‌مقدم ادامه کار را در دست گرفت که نتوانست به لیگ آزادگان صعود کند.
 
با این وجود در آغاز فصل ۹۵–۱۳۹۴ لیگ آزادگان این تیم با خریدن امتیاز بهمن شیراز جواز حضور در این لیگ را بدست آورد. زمین خانگی این تیم ورزشگاه هفت تیر بابل است. خونه به خونه نخستین تیم مازندرانی و دومین تیم لیگ یکی است که موفق شد به فینال جام حذفی کشور صعود کند. خونه به خونه بابل، از لحاظ میانگین رتبه‌های کسب کرده، بهترین تیم در سه فصل اخیر لیگ آزادگان بوده‌است.
 
انتهای پیام/آ
 
 

واگذاری امتیاز باشگاه خونه به خونه به خراسان شمالی

 
برچسب ها: فوتبال ، وزارت ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.