مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان :

سرعت مصرف برق در استان سمنان رو به افزایش است / برق مشترکان بد مصرف قطع می شود

سید محمد موسوی زاده گفت: برق مشترکان بدمصرفی که الگوی مصرف را رعایت نمی‌کنند، با اخذ مجوز از دادستانی قطع می‌شود.

سرعت مصرف برق در استان سمنان رو به افزایش است / برق مشترکان بد مصرف قطع می شود

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید محمد موسوی زاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان، با اشاره به روند تصاعدی مصرف برق در استان، گفت: برق مشترکان بدمصرفی که الگوی مصرف را رعایت نمی‌کنند، با اخذ مجوز از دادستانی قطع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه الگوی مصرف برق تعیین شده برای سمنان در حدود ۴۳۰ مگاوات بود، افزود: این میزان این عدد مبنایی، اوج مصرف برق این استان در مدت مشابه سال گذشته بوده است.

موسوی زاده تاکید کرد: مشارکت مردم برای مدیریت مصرف برق و نیز همکاری دستگاه‌های اجرایی و صنایع به گونه‌ای که به تولید لطمه‌ای وارد نشود، ضروری است.

وی با اشاره به برخورد با مشترکان بدمصرف، تصریح کرد: مشترکان بدمصرفی که الگوی مصرف را رعایت نمی‌کنند، در وهله اول شناسایی می‌شوند و تذکر می‌گیرند.

سید محمد موسوی زاده با بیان اینکه با دفتر دادستانی قراری مبنی بر اخذ مجوز برای قطع برق مشترکان بدمصرف گذاشته شد، اضافه کرد: با اخذ مجوز از دادستانی برق مشترکانی که الگوی مصرف را رعایت نمی‌کنند، قطع می‌شود.

وی ابراز داشت: نقشه مصرف برق در کشور نشانگر آن است که استان سمنان جز مناطق پرمصرف است و در محدوده قرمز قرار دارد، که به نوعی هشدار محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان بیان کرد: مشترکان می‌توانند برای کاهش میزان مصرف برق در اوج بازه مصرف روزانه که از ساعت ۱۲ تا ۱۶ تعیین شده است، از دور کند کولر‌های آبی استفاده و وسایل سرمایشی را روی ۲۴ درجه سانتیگراد تنظیم کنند.

انتهای پیام / م

سمنان در مرز قرمز پر مصرف ترین استان های کشور در مصرف برق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.