مانور سراسری پیشگیری از اعتیاد در اردبیل برگزار شد

مانور سراسری پیشگیری از اعتیاد با شعار "یاریگر همدیگر باشیم" توسط جمعیت هلال احمر استان اردبیل در پارک وحدت اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سعید جوادزاده، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل در همایش  سراسری پیشگیری از اعتیاد با شعار "یاریگر همدیگر باشیم" که به همت جمعیت هلال احمر شهرستان اردبیل برگزار شد با بیان اینکه این جمعیت برنامه‌های مختلف در هفته پیشگیری از اعتیاد دارد، گفت: این مانور با هدف آگاهسازی خانواده ها، نوجوانان و جوانان در زمینه پیشگیری از اعتیاد انجام می‌شود.

وی ادامه داد: ما به دنبال اجتماعی کردن آسیب‌های حاصل از اعتیاد هستیم تا خانواده‌ها بیش از پیش از فرزندان خود مراقبت کنند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه انتظار داریم خانواده‌ها در برنامه‌های جمعیت هلال احمر مشارکت داشته باشند، اضافه کرد: در این برنامه ها، آسیب‌های اعتیاد مورد بررسی و اطلاع رسانی می‌شود و این اطلاعات برای هر خانواده‌ای لازم است.

جوادزاده ادامه داد: اعتیاد به مواد مخدر سبب ایجاد آسیب‌های دیگر می‌شود بنابراین افراد باید هشیار باشند تا فرزندانشان قربانی کم اطلاعی از اعتیاد نشوند.

وی اظهار کرد: دوستان ناباب، محیط آسیب‌زا و فروشندگان زبان باز موجب سقوط نوجوانان و جوانان به دره هولناک اعتیاد می‌شوند.

انتهای پیام/ح

مانور پیشگیری از اعتیاد در اردبیل

برچسب ها: هلال احمر ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.