حناچی در جمع خبرنگاران:

میدان‌گاه ۷ تیر توسعه فضای شهر به نفع مردم است

شهردار تهران با اشاره به برچیده شدن کارگاه میان میدان ۷ تیر و ایجاد میدان‌گاه برای استفاده مردم گفت: این کار توسعه شهر به نفع مردم است.

کاظمی/ میدان‌گاه ۷ تیر توسعه فضای شهر به نفع مردم استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز حناچی شهر تهران در حاشیه حضور در جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران حضور یافت و در خصوص پروژه میدان‌گاه 7 تیر گفت: کارگاهی در میان میدان ۷ تیر اقدام به تولید بتن می‌کرده است و ما این را جمع کرده‌ایم و تبدیل به یک فضای عمومی کرده‌ایم که قطعا یک اقدام مفید است و این حرکت را در سایر فضا‌های شهری هم ادامه خواهیم داد.

وی در خصوص میدان‌گاه ۷ تیر که امشب افتتاح خواهد شد ادامه داد: این پروژه دارای ایده‌هایی بوده و دارای اسکلت و تونل بوده است ولی این بخشی که افتتاح می‌شود برداشت آن کارگاه و ایجاد فضایی برای استفاده مردم است.

حناچی در ادامه با تاکید بر اینکه توسعه قلمرو عمومی به معنای گرفتن فضای شهر به نفع مردم است، گفت: این موضوع خیلی بهتر از ساخت و ساز‌هایی است که همه مردم از آن نفع نمی‌برند.
 
شهردار تهران در ادامه به موضوع تفریغ بودجه پرداخت و اظهار کرد: حسابرس گزارش عمومی را مطلوب ارزیابی کرد و اختلاف عموما مربوط به دیونی است که به سال‌های قبل مربوط می‌شود.
 
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ماجرای ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی که در ابتدا مطرح شد چه بود، گفت: این اختلاف مربوط به بودجه مصوب است و عمده آن مربوط به دیون است و مربوط به پروژه‌هایی است که باید از قبل پرداخت می‌شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار