برترین‌های مسابقات سنگنوردی انتخابی استان بوشهر معرفی شدند

برگزیدگان مسابقات سنگنوردی سالنی انتخابی استان بوشهر در رشته سرطناب در دو بخش پسران و دختران در برازجان مشخص شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مسابقات سنگنوردی سالنی انتخابی استان بوشهر در رشته سرطناب در رده‌های سنی مختلف با شرکت ۳۳ ورزشکار پسر و ۳۵ ورزشکار دختر از شهرستان‌های بوشهر، دشتستان، گناوه و جم دوم و سوم تیر در تنها سالن اختصاصی سنگنوردی استان بوشهر در برازجان برگزار شد.

هدف از برگزاری این مسابقات شناسایی و پرورش استعداد‌های برتر و گزینش برترین‌ها برای تشکیل تیم منتخب استان به منظور شرکت در مسابقات کشوری و سایر مسابقات اعلام شده است.

در این رقابت ورزشی و در بخش پسران رده سنی نونهالان b (متولدین سال‌های ۹۱ و ۹۲)، کیان عبدالملکی از شهرستان جم، محمد ویسویی از شهرستان دشتستان و محمد طا‌ها عبدالهی از شهرستان دشتستان اول تا سوم شدند.

در رده سنی نونهالان a (متولدین سال‌های ۸۹ و ۹۰)، محمد مهدی طهماسبی از شهرستان بوشهر، فرزام قلایی زاده از شهرستان دشتستان و احمدرضا گرمسیری از شهرستان دشتستان به مقام اول تا سوم رسیدند.

در رده سنی نوجوانان d (متولدین سال‌های ۸۷ و ۸۸)، کسری هدایت، علیرضا جلالیان و علیرضا باقرزاده از شهرستان دشتستان رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

در رده سنی نوجوانان c (متولدین سال‌های ۸۵ و ۸۶)، محمدطاها زنگنه از شهرستان بوشهر، امیر حسین جمالی از شهرستان دشتستان و محمد حسین حسینی پور از شهرستان دشتستان  به مقام  اول تا سوم دست یافتند.

و در رده سنی نوجوانان b (متولدین سال‌های ۸۳ و ۸۴)، نیما جمیری، متین محمدی و نصرالله شبانکاره از شهرستان دشتستان اول تا سوم شدند.
در بخش دختران هم در رده سنی نونهالان b (متولدین سال‌های ۹۱ و ۹۲)، چکامه ابراهیمی از شهرستان گناوه، فاطمه بحرینی از شهرستان دشتستان و هستی نعیم زاده از شهرستان گناوه، رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

در رده سنی نونهالان a (متولدین سال‌های ۸۹ و ۹۰)، آیلین فرهمند، دینا راهپیما و کوثر بحرینی از شهرستان دشتستان مقام اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در رده سنی نوجوانان d (متولدین سال‌های ۸۷ و ۸۸)، یسنا زنگنه از شهرستان دشتستان، رودابه گنجی از شهرستان دشتستان و  سارینا علیمی مطلق فرد از شهرستان بوشهر اول تا سوم شدند.

در رده سنی نوجوانان c (متولدین سال‌های ۸۵ و ۸۶)، سما علیمی مطلق فرد از شهرستان بوشهر، ساره حسینی پور از شهرستان دشتستان و ریحانه بهروزی از شهرستان گناوه مقام اول تا سوم را به دست آوردند.

در رده سنی جوانان (متولدین سال‌های ۸۱ و ۸۲)، فاطمه قهرمانپور، فخرالملوک کوثری نژاد و  فرشته پاپری از شهرستان دشتستان رتبه اول تا سوم را از آن خود کردند.

انتهای پیام/ک

برگزاری مسابقات سنگنوردی استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.