معاون نظارت و پایش حفاظت محیط زیست استان تهران خبر داد

شناسایی ۱۳۵ واحد دامپروری منشأ بوی بد در اطراف فرودگاه امام خمینی (ره)

رستگاری از شناسایی ۱۳۵ واحد دامپروری منشأ بوی بد در اطراف فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد رستگاری معاون نظارت و پایش حفاظت محیط زیست استان تهران  با اشاره به اینکه از مهمترین معضلات سال‌های اخیر حفاظت محیط زیست استان تهران استشمام بوی نامطبوع در مسیر فرودگاه امام (ره) است، اظهار کرد: بر اساس بررسی‌ها و اقدامات به عمل آمده یکی از کانون‌های سهم بو دامداری‌های واقع در مجتمع دام گستر است که شناسایی و ارزیابی عملکرد این واحد‌ها در دستور کار پایش ویژه اداره کل حفاظت محیط زیست قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه طی گشت و پایش هفته گذشته ۱۳۵ واحد در این مجتمع شناسایی و اخطاریه زیست محیطی دریافت کردند، افزود: خوشبختانه عزم جدی به منظور جلوگیری و کنترل فعالیت واحد‌های آلاینده به منظور کاهش انتشار بوی نامطبوع در مسیر فرودگاه امام وجود دارد و طبق قانون هوای پاک صاحبان صنایع ملزم به کنترل آلودگی در منشا هستند و در صورت عدم اجرای آن در مهلت مقرر، ضمن ممانعت از فعالیت آن‌ها، موازین قانونی ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۰۵ تير ۱۳۹۸
مسئولین برای تولید و اشتغال کشور مفید نیستید شما میدونید که تعطیلی 135 دامداری با این حجم تولید چه خسارتی بزرگی هست و به ضرر مردم؟
Iran (Islamic Republic of)
يوسف
۰۸:۳۳ ۰۵ تير ۱۳۹۸
بايد به اين دامداري مدال افتخار داد كه چرخ توليد را مي چرخانند متاسفانه در شهر ما كه اكثر دامداري ها تبديل به تالار عروسي شده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۰۵ تير ۱۳۹۸
بابا این پایتخت لعنتی رو ببرین قزوین همه رو راحت کنین کلی هم ساخت و ساز درست میشه و شغل ایجاد میشه و مملکت هم آباد میشه
آخرین اخبار