طرح تعویض چادر‌های قدیمی با چادر جدید در نمایشگاه مد و لباس اسلامی و ایرانی

طرح تعویض چادر‌های مشکی و چادر نماز‌های قدیمی با چادر جدید از عصر امروز بمدت ۶ روز در نمایشگاه مد و لباس اسلامی و ایرانی در نمایشگاه بین‌الملی قائم‌شهر اجرا می شود.

سمیه قاسمی‌طوسی مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: نمایشگاه مد و لباس اسلامی و ایرانی از امروز تا ۹ تیر در نمایشگاه بین‌الملی قائم‌شهر گشایش می‌یابد.
 
وی با بیان اینکه این نمایشگاه با هدف پاسخگویی به خواسته‌های همه اقشار مختلف جامعه که دغدغه پوشش، آراستگی و شیک‌پوشی دارند برپا شده است، افزود: این نمایشگاه در ۴۰ غرفه همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۳ برای بازدید علاقمندان دائر است.
 
سمیه قاسمی‌طوسی گفت: طرح تعویض چادر‌های مشکی و چادر نماز‌های قدیمی با چادر جدید با پرداخت اندکی هزینه مابه التفاوت، دوخت چادر و لباس با هزینه ۳۰ تا ۸۰ هزار تومان و دوخت رایگان مقنعه و چادر نماز از مزایای برپایی این نمایشگاه است.
 
مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران افزود: راه اندازی غرفه کافه‌گپ در ارتباط با مسائل روز و گفتمان‌سازی، غرفه نوابغ قرآنی زیر ۱۲ سال، مهد کودک با آیتم‌های بازی و قصه‌گویی، بخشی دیگر از غرفه‌های نمایشگاه مد و لباس اسلامی ایرانی است.
 
وی گفت: غرفه دوخت مانتوی اسلامی، لباس مجلسی، غرفه آتلیه چهره خود را با حجاب امتحان کنید، طراحی و دوخت جواهردوزی و چاپ روی لباس از دیگر غرفه‌های نمایشگاه است.

وی افزود: این نمایشگاه با حضور طراحان مد و لباس کشور، تولیدکننده‌ها از اصفهان، تهران، خراسان رضوی، قم و مازندران و با کمک سپاه کربلا، بسیج کارگری، فرمانداری، شهرداری و شورای شهر شهرستان قائم‌شهر در محل نمایشگاه بین‌المللی قائم‌شهر برپا می‌شود.

انتهای پیام/آ
 


آغاز بکار نمایشگاه مد و لباس اسلامی و ایرانی از عصر امروز در قائمشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.